ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

آموزش جامع مایا 2008

آموزش جامع مایا 2008

لينك سايت اين آگهي

قیمت : 9,900 تومان

آموزش جامع مایا ۲۰۰۸ (Autodesk MAYA 2008) - سطح پیشرفته

آموزش به شیوه مالتی مدیا و مثال‌های کاربردی

به همراه فایل پروژه‌های تمرینی



فصل اول : نگاشت ها و بافت ها
ایجاد نگاشت روی سطوح NURBS - اعمال نگاشت بوسیله Projection - ایجاد بافت روی سطوح Polygon
- استفاده از Use Background Shader - نگاشت های Bump و Displacement
- اعمال Transparency ابزار 3D Paint - اعمال بافت به بدنه هواپیما - اعمال بافت به پره ها و دماغه هواپیما
- اعمال بافت به بال های هواپیما

فصل دوم : رندر سازی
- تنظیمات رندر - آشنائی با نور ها - انواع نور - افزودن سایه‌های Depth Map - استفده از سایه های Raytrace
- آشنائی با دوربین ها - افزودن Depth of Field - ایجاد بازتاب و شکست با استفاده از Raytrace
- استفاده از Motion Blur - رندر سازی تعاملی یا IPR - رندر دسته ای (Batch Render) - نورپردازی یک اتاق

فصل سوم : رندر سازی با Mental Ray
- آشنائی با Mental Ray- ایجاد مواد Mental Ray - کار با نوارهای Mental Ray ء
- Depth of Filed در Mental Ray - استفاده از Motion Blur در Mental Ray
- استفاده از Global Illumination در Mental Ray - استفاده از Final Gather برای افزایش
Global Illumination - استفاده از Final Gather برای نورهای ضعیف
- رندر مواد Transparent با استفاده از Caustic ها

فصل چهارم : کار با Paint Effect ها
- انواع قلم ها در Paint effect - ایجاد تغییر در اشکال Paint effect - سایر تنظیمات Paint Effect
- ایجاد بافت مو روی سطوح با ابزار Paint Effects - کار با ابزار PntEff Brush Sharping
- نحوه ذخیره کردن تنظیمات Paint Effects - ایجاد تغییرات در صحنه PntEff Window
- ایجاد لایه های جدید در Paint Effects



فصل پنجم : متحرک سازی
- مباحث پایه Animation در مایا - متحرک سازی یک شئ - نحوه کار با پنل Animation Graph Editor
- کار با ابزار Break Down - کار با ابزار Dope Sheet - کار با ابزار Ghost Selected
- اجرای انیمیشن با استفاده از Play Blast - صدا گذاری روی تصاویر - کار با ابزار Pre Infinity و Post Infinity
- کار با ابزار Motion Paths

فصل ششم : اسکلت بندی
- استفاده از ابزار Joint - ویرایش مفاصل - ایجاد اسکلت پا - ایجاد ستون فقرات - ایجاد بازو ها
- ایجاد دست ها - تکمیل اسکلت بندی
فصل هفتم : سینماتیک و قید ها
- ایجاد زنجیره IK - تغییر زنجیره های Ikء - Spline IK - قید از نوع Point - قید از نوع Aim - قید از نوع Orient
- قید از نوع Pole Vector - ایجاد خصوصیات سفارشی - ایجاد Set Driven Key ها - ایجاد Expression ها

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: آموزش جامع مایا 2008
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط