ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

نرم افزار crm

نرم افزار crm

لينك سايت اين آگهي

قیمت : توافقی

امروزه با پیشرفت سریع علم و تکنولوژی و رقابت سازمان ها، شرکت ها، کارخانجات و... برای استفاده هرچه بیشتراز فن آوری روز، جهت ارائه خدمات بهتر و بهینه به مشتریان، نیاز به نرم افزاری جهت کنترل روابط مشتری بیش از پیش احساس می شود.دراین راستا شرکت طرح اندیشلن تولید اقدام به تولید نرم افزارCRM(سامانه مدیریت روابط مشتری ) نموده است، این نرم افزارابزاری است دقیق و کاربردی که مسئولیت های اساسی را در سازمان برعهده می گیرد.
CRMچیست ؟(Customer Relationship Managment)
سازمان‌ها با استفاده از CRM می توانند تصویر کلی و روشن و درعین حال همراه با تمامی جزئیات مورد نیازازمشتریان و فرایند فروش به دست آورند.
سیستم مدیریت روابط با مشتری می‌تواند کمک کند تا مشتریان موجود حفظ شوند و مشتریان جدیدی جذب گردند.
CRM از سه بخش اصلی تشکیل شده است: مشتری، روابط و مدیریت.منظوراز روابط، ایجاد مشتریان وفادارتروسودمند ترازطریق ارتباطی یاد گیرنده می باشد و مدیریت عبارت است ازخلاقیت وهدایت یک فرایند کسب و کارمشتری مدار و قراردادن مشتری درمرکزفرآیند ها وتجارب سازمان.
علت انتخاب CRM توسط مدیران
CRM یک واقعیت ملموس برای سازمان های تجاری است و به طور خلاصه مزایای زیر را برای سازمان به دنبال دارد:
.1پاسخگویی سریع به درخواست مشتری
.2فراهم کردن شرایط مراجعه مجدد مشتری
.3افزایش فرصت های بازاریابی فروش
.4دریافت بازخورد از مشتری و پیگیری منظم و هدفمند برای حصول نتیجه هر چه بهتر.
دلایل حرکت سازمان ها در جهت سرمایه گذاری در CRM
.1استفاده از روابط جاری با مشتریان فعلی برای به حداکثر رساندن میزان رشد درآمدها
.2مشخص کردن ، جذب نمودن و حفظ بهترین مشتری ها
.3مشخص نمودن درجه اهمیت فعالیت و مشتریان سود ده.
.4در اختیار داشتن اطلاعات بازار تجاری رقبا (لیست مشتریان رقبا ، نقاط ضعف آنان و ... )
.5ایجاد و اجرای یک راهبرد فعال بازاریاب که به کاهش هزینه ها وشناخت عمیق تر مشتری منجر می شود.
تجربه بازاریابی سنتی
1- اگر 20 مشتری از خدمات شما ناراضی باشند 19 نفر از آنان این موضوع را به شما نخواهند گفت و 14 نفر از بین 20نفر به فروشندگان دیگری مراجعه می کنند.
2- هر مشتری ناراضی به طور متوسط به 10 نفر دیگر تجربه ناخوشایندش را می گویند و هر مشتری راضی به طور متوسط به 5 نفر دیگر می گوید
3- تا 90% مشتریان ناراضی دیگر از شما خرید نمی کنند و علت آن را به شما نمی گویند.
4- 95% مشتریان ناراضی اگر با سرعت و به خوبی به شکایاتشان رسیدگی شود مشتریان وفادار خواهند بود.
هدف ما از پیشنهاد Crm
فلیپ کاتر می گوید : امروزه جمله "من چیزی را تولید کرده ام ، آیا آن را نمی خرید؟"به سوال
" شما چه نیاز دارید تا من آن را تولید کنم؟"مبدل گشته است.
شرکت طرح اندیشان تولید در راستای نیاز بازار امروز ایران در جهت عبور سریع تر از بازار سنتی به بازار تکنولوژیک و نوین جهانی اقدام به تهیه این نرم افزار نموده است که برخی از قسمت های اصلی و جالب توجه آن عبارتند از:
-فعالیت ها:
این بخش به کاربران و تیم های فروش این امکان را می دهد که نوع و نحوه ی انجام فعالیت های روزانه ازقبیل قرار های کاری،فهرست کارهای مهم و ضروری را تنظیم نموده،همچنین کاربرمی تواند توضیحات روند کارو هر فعالیت را مانند:سابقه تماس ها،اقدامات انجام شده و پیگیریهای مورد نیاز را ثبت نماید و یکی از ویژگیهای خاص این بخش توانایی ثبت ونگهداری مدارک پیوست هر فعالیت از قبیل پیش فاکتور،برگه فکس و یا هر مدرک مرتبط مورد نیاز در attachفعالیتها می باشد.
مهم تراینکه مدیرمی تواند فعالیت های تک تک کارکنان را چه به صورت لحظه به لحظهon line)) و چه به صورت آرشیو روزهای قبل مشاهده نماید.
-وظایف :
جهت ثبت یادداشت ها و یادآوری امور برای خود کاربر یا مبادله آن بصورت گروهی بین سایر کاربران .این بخش که از آن می توان به عنوان پانل مجازی اداره نیز نامبرد ، پل ارتباطی سریع بین مدیر و کارکنان نیز می باشد و به صورت گروهی و گزینشی قابل استفاده می باشد
مشترکان:
دراین قسمت می توان آرشیو کاملی از مشتریانی که در ارتباط با شرکت هستند را آماده کرد.این بخش دارای موتورجستجوی قوی است که با استفاده از آیتم های درخواستی و بنا به سلیقه کاربر توانایی جستجو و یافتن گزینه مورد نظر را دارد.
گزارشات:
نرم افزار به شما این امکان را می دهد که به راحتی لیست مشتریان خود را با توجه به آیتم خاص (را چه به صورت گزینشی و چه به صورت کلی) جهت انجام فعالیت خاص انتخاب نماید به طور مثال شما می توانید گروهی از مشتریان را جهت ارسال نامه ، پیامک های تبریک یا اطلاع از یک محصول جدید و...انتخاب نمایید .
سیسستم توانایی این را دارد که به تعداد مشترکان مورد نظر نامه یا متن تعیین شده را تهیه و آماده برای چاپ نماید.
نحوه دانلود و تست نرم افزار CRM :
1. ورود به سایت طرح اندیشان tarhandishan.com
2. کلیک روی دانلود نرم افزار (قسمت راست پایین صفحه)
3. کلیک روی فایل زیپ شده CRM
4. وارد کردن عدد 987 در قسمت ارسال
5. کلیک روی کره که علامت فلش دارد
6. دانلود نرم افراز
7. نصب روی سیستم
8. استفاده از نرم افزار و تست آزمایشی آن
برای بازدید از سایر نرم افزارهای تخصصی این شرکت از قبیل:
• نرم افزارربات کاوشگر اینترنتی roboweb
• مدیریت مطب پزشکان و دندانپزشکان
• نرم افزار حسابداری خوش حساب
• سیستم جامع حسابداری صنعتی و تولیدی
• نرم افزار تبلیغات با پیامک( پانل sms )
• سیستم اتوماسیون بیمارستانی HIS
• سیستم هوشمند مدیریت مدارس
• طراحی سایت
• نرم افزار اتوماسیون کنترل کیفی
• اتوماسیون نگهبانی( ورود و خروج کالاو پرسنل)
• و..... با تشکر
طرح اندیشان تولید
تلفن دفتر تهران:******** و ***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  تهران
آدرس :  تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: نرم افزار crm
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط