پرداخت با کارتهای عضو شتاب
آگهی های جدید
- کفش کوهنوردی لسپورتیوا اکسترم
- خرید پروفیل سازه از سازه کاران
- پیمانکاری ساختمان توسط پیمانکار مجرب
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- فولاد ck45-میلگرد ck45-ورق ck45-لوله ck45-تسمه ck45
- ورق استیل 316L-استیل 316L-فولاد نسوز 316L-فولاد نسوز 316ال
- استنلس استیل - فولاد ضد زنگ
- میلگرد spk-فولاد spk-فولاد سردکار
- لوله استیل -لوله استنلس استیل-انواع لوله استیل
- میلگرد استیل 304-ورق استیل 304-تسمه استیل 304
- فولاد ck75-میلگرد ck75-فولاد فنر ck75-تسمه ck75
- ورق A36-فولاد A36--لوله A36-ورق-فولاد ساختمانی
- فولاد 2510-میلگرد 2510-تسمه 2510-فولاد ابزار
- اینکونل- فولاد مقاوم بالا-inconel-فولاد ضد خوردگی
- میلگرد 7131-فولاد سمانته 7131- میلگرد سمانته 5920
- لوله مانیسمان-لوله آتشخوار-بدون درز-درز دار
- واردات فولاد-واردات استیل-فروش فولاد-فروش استیل
- میلگرد ck15-تسمه ck15-گرد ck15-فولاد ck15
- نبشی فولادی -نبشی L-نبشی V-نبشی فابریک
- میلگرد نقره ای-گرد نقره ای- فولاد ابزار سردکار
- vcn200- میلگرد vcn200-فولاد vcn200-فولاد ابزار
کلمات کلیدی
-
لیست قیمت فلش ها -
انواع فلش TV -
dvb اکسترنال -
گیرنده دیجیتال مادیران -
receiver -
لیست قیمت فلش مموری -
خودکار ضبط صدا -
قیمت آنتن های تلویزیون -
بهترین آنتن برای تلویزیون -
انواع هارد اکسترنال -
2100 -
تقویت کننده آنتن -
gsm modem -
سیمکارت -
فروش تالیا -
mac -
edge مودم -
فروش سیمکارت -
سیم کارت تالیا -
تالیا -
کارت صدا -
عمده رم -
GSM -
مودم 3g -
فروش Divx -
گیرنده ی دیجیتالی -
گیرنده دیجیتال تلویزیون -
نمایشگر دیجیتالی -
دستگاه گیرنده دیجیتال -
اخذ نماینده فروش -
xdvb -
تعویض فلش مموری -
فروش dvd -
نرم افزار ضبط تصویر -
131 -
تغذیه -
مشخصات هارد اکسترنال -
فلش مموری ضبط برنامه -
هارد اکسترنال -
گیرنده تلویزیون دیجیتال -
ضبط -
هارد usb -
گیرنده دیجیتال 131 -
آنتن -
دریافت دیجیتال -
مموری -
نمایندگی ها -
نمایندگی فروش فلش مموری -
4 کانال -
گیرنده دیجیتالی x -
نرم افزار CRM مدیریت ارتباط با مشتریان
نرم افزار CRM مدیریت ارتباط با مشتریان محصولی از شرکت داده کاوی روش از جمله سیستمهایی است که امروزه قسمت عمده ای از خواسته های شرکتها و سازمانها را در امر بهبود روابط مشتریان و انجام امور اداری و تجاری مشتریان را مکانیزه کرده تا منجر به رشد یک سازمان و یا شرکت شود و در تحقق بخشیدن در رسیدن به اهداف یک مجموع یا موسسه نقش بسیار مهمی را ایفا میکند ، که امروزه بسیار فراگیر میباشد.این سیستم ابزاری است در جهت تحقق اهـداف تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتریان که از جـمله مـزایای استفاده از آن را میتوان به ایجاد بانـک اطـلاعات مـشتریان ،مـکانیزه کردن و نـظارت برفعـالیت های سازمان در بخشهای مختلف آن در قالب شـکل دادن به اطلاعات و حذف فرمهای کاغذی و روال های مرسوم در فرایند سازمان ، سرعت بالا در دسـترسی به اطـلاعات ، افـزایش دقت و سرعت در روند انجام وظایف ، مـدیریت بر نحوه عمـلکرد این وظایف و ... در راســتای اخـذ تصــمیمات مـدیـریتی و راه بردی سـازمان با تکیه بر داده های اطـلاعاتی در این ســیسـتم نـرم افـزاری ذکر کرد.
قابلیتهای سیستم :
عدم وابستگی به نوع سیستم عامل(Cross atformPl)
عدم نیاز به برنامه جانبی برای اجرا
رابط کاربری مناسب و مورد پسند
قابلیت اتصال با VoIP
ماژولار بودن سیستم
سرعت بالا
ساختار بهینه سازی شده پایگاه داده
متصل و مجتمع با سیستم تلفن گویای فارسیکام(برنامه ای بسیار جامع در سیستمهای هوشمند پاسخگو تلفن )
* ویژگیهای کلی سیستم
>> گروه بندی مشتریان در ساختار درختی
>> تعریف وضعیت های مختلف اقدامی شامل: تهیه اطلاعات ،ارسال اطلاعات، پیگیری
>> نگهداری اطلاعات تماس شرکت ها / واحد ها
>> نگهداری اطلاعات منابع بالقوه و بالفعل شرکت بطور دقیق
>> جستجو اطلاعات منابع/ فعالیت ها/ پیگیری ها و کاهش زمان چشمگیر در رسیدن به اطلاعات دلخواه
>> ارجاء وظایف به افراد واحدها و پیگیری وظایف توسط مدیریت
>> ارسال پست الکترونیک به صورت تک/انبوه
>> ارسال فکس بصورت تک/انبوه
>> ارسال پیام کوتاه بصورت تک/انبوه
>> گروه بندی چند سطحی اطلاعات
>> کاربری بسیار آسان سیستم
>> لینک اطلاعات با سایر سیستم های مرتبط بمنظور یکپارچگی اطلاعات
نرم افزار CRM RAVESH به صورت محلی ( Local) ، تحت وب (Web bsae) و تحت شبکه ( NETWORK LOCAL) قابل نصب و استفاده میباشد.
برای اطلاعات بیشتر به وب سایت WWW.CRM.DKR.IR مراجعه نمایید و یا با شماره تلفنهای 9-*********** تماس بگیرید.
تلفن : | منقضی شده |
منطقه : | |
آدرس : |
در مورد: نرم افزار CRM مدیریت ارتباط با مشتریان
کلمات کلیدی :
آگهی های مرتبط
-
سیستم مدیریت فروش , سیستم مدیریت بازاریاب ها , سیستم مدیریت کارشناسان فروش, نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM ویتایگر -
ارسال فکس از طریق نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ایده پرداز طلوع (Tolue CRM) مبتنی بر VOIP -
اهمیت وفادارسازی مشتریان ونرم افزار CRM(مدیریت ارتباط با مشتریان),نرم افزار فروش -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان crm و کالر آیدی -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان crm -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)ISP ها -
امکان کالرآیدی( CallerID): شناسایی شماره تلفن مشتریان از طریق سیستم VOIP مبتنی بر نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان طلوع (Tolue CRM) -
مدیریت سیستم VOIP با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت ایده پرداز طلوع (Tolue CRM) -
دریافت فکس از طریق نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان طلوع (Tolue CRM) مبتنی بر سیستم VOIP -
محبوب ترین نرم افزار متن باز و رایگان مدیریت ارتباط با مشتریان CRM ویتایگر VTigerCRM -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ایده آل | نرم افزار CRM ایده آل | برنامه بازاریابی -
نرم افزار مدیریت مشتریان و بازاریابی(crm) فرادیس -
آموزش نرم افزار CRM ماندگار- آموزش نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری crm -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان Sage ACT Premium 2011 ( v13 ) -
مدیریت بهینه مشتریان فروشگاه های اینترنتی توسط نرم افزار crm -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان طلوع امکان ارتباط با سیستم VOIP مبتنی بر Linux را دارد.