ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

امکانات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری www.UpvcCRM.com

امکانات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری www.UpvcCRM.com

لينك سايت اين آگهي

قیمت : /http://www.upvccrm.com

امکانات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری www.UpvcCRM.com

در صورتی که حداقل دو نفر در بخش فروش شرکت شما فعال می باشند جهت دریافت کاتالوگ با تلفن *********** تماس بگیرید.

•www.UpvcCRM.com امکان دسترسی سریع و آسان به اطلاعات مرتبط با مشتریان و فروش در هر زمان و هر مکان را فراهم می کند.

• www.UpvcCRM.com فعالیتها و نشستهای فروش و خدمات بهتر و موثرتر مدیریت شود که باعث کاهش هزینه های فروش و بازاریابی و افزایش فروش و سود آوری خواهد شد.

• www.UpvcCRM.com وابستگی کارکنان به حافظه و روشهای سنتی در نگهداری اطلاعات را کاهش می دهد.

• www.UpvcCRM.com امکان کنترل ، مدیریت سوابق ، مکاتبات و تماس های مشتریان را میسر می سازد.

***** مدیریت اطلاعات مشتریان ،نمایندگان، تامین کنندگان و ..
•ثبت پرونده مشتریان حقیقی،حقوقی با تفکیک مشخصات دو گروه
•گروه بندی اطلاعات مشتری در 4 گروه زمینه فعالیت،نحوه آشنایی،طبقه بندی ،منطقه جغرافیایی
•ثبت اطلاعات پرسنل های مشتری به همراه سمت سازمانی آنها
•امکان تخصیص مشتری به کاربر و تغییر مسئول انجام گروهی مشتریان
•امکان مشاهده خلاصه وضعیت اطلاعات پرونده مشتری شامل (حساسیت های مشتری، کلیه پیش فاکتورهای صادر شده، تغیرات نقشه ها، افراد مرتبط، کلیه پیگیری ها و قرارداد منعقد شده ) در یک صفحه ویژه
•جستجوی اطلاعات تماس مشتری در قالب دفترچه تلفن بر اساس نام ، کد مشتری و شماره تماس
•قابلیت دسترسی به دریافتی ها ،پرداختی ها ،وضعیت مالی مخاطب،سفارشات فروش،پیام ها

***** اتوماسیون مدیریت بازاریابی و فروش
•پی گیری کامل ارتباط با مشتری از مرحله بازاریابی تا زمان انعقاد قراردادو تکرار معامله
•کمک به حفظ و جذب مشتریان ارزشمند
•نگهداری سوابق ارتباط پرسنل با مشتریان
•نظارت و کنترل برعملکرد پرسنل
•جلوگیری از تماس تکراری با مشتری و یا از قلم انداختن یک مشتری خاص
•کمک به پرسنل فروش در برقراری ارتباط منظم و مستمر با مشتریان احتمالی و قطعی
•کاهش مدت زمان فروش
•امکان ثبت و نگهداری کلیه مدارک ارسال شده به مشتریان
•امکان ثبت و نگهداری کلیه مدارک دریافت شده از مشتریان
•امکان به اشتراک گذاری اطلاعات مشتریان برای کاربران سیستم

***** مدیریت پرونده ها
•ایجاد پرونده جدید
•گروه بندی پرونده ها
•اولویت بندی پروندها
•مشخص کردن کارشناس پیگیر پرونده
•امکان درج توضیح یا پیوست فایل های مربوطه

***** سیستم وظایف امور محوله
•امکان ثبت وظیفه و ارسال به کاربران مربوطه با در نظر گرفتن عنوان وظیفه - درجه اهمیت - مهلت انجام - اثر عدم انجام آان و نیز امکان ثبت میزان تحقق
•امکان ثبت مستندات روند انجام کار در هر قالبی
•امکان گزارش گیری از وظایف محوله بر اساس درجه اهمیت - مسئول انجام و بازه زمانی
• قابلیت برقراری ارتباط با سیستم یادآوری ( ایمیل و پیامک )

***** سیستم گروه بندی مشتریان بر اساس استراتژی سازمان
***** سیستم یادآوری Reminder
***** سیستم پیام کوتاه SMS ،ایمیل ، فاکس
***** سیستم مکاتبات بدون کاغذ ( اتوماسیون اداری )
***** سیستم مدیریت پرسنل ،کارشناسان فروش ،نمایندگان
***** گزارشات عملکرد پرسنل ، نمایندگان فروش و بازاریابی
***** گزارشات آماری و تحلیلی فروش و بازاریابی

جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن *********** واحد پشتیبانی نرم افزار UpvcCRM تماس حاصل فرمایید.
تلفن دفتر مرکزی : 6636359 0311
وب سایت : http://www.upvccrm.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: امکانات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری www.UpvcCRM.com
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :
سیستم یادآوری Reminder نرم افزار مدیریت بازاریابی Marketting نرم افزار مدیریت فروش Sell نرم افزار مدیریت پیام کوتاه SMS نرم افزار مدیریت وظایف Task customer relationship management upvcCRM

آگهی های مرتبط