ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

نصب ، راه اندازي و اختصاصي سازي نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري Microsoft Dynamic CRM به همراه ماژولهاي پيام کوتاه ، فکس و بسته فارسي ساز بدون ايراد، همراه با آموزش کاربرو ادمين توسط شرکت کارا سيستم

چرا به اين نرم افزار نياز داريد ؟

کسب و کارهای امروزی شرایط رقابتی بسیار پیچیده ای را تجربه می کنند. این شرایط سبب شده است که شرکتها در هر کسب و کاری که هستند به دنبال راهکارهای نوین و مبتکرانه برای استفاده از فرصتهای نادیده شده توسط رقبا و ایجاد مزیت رقابتی پایدار بمنظور افزایش سود باشند. برای رسیدن به این هدف سازمان ها ناگزیرند از استراتژیها، ابزارها و سیستمهای نوین در حوزه مدیریت کسب و کار استفاده نمایند.

چرا مايکروسافت را انتخاب کرده ايم ؟

طبق گزارش سالانه شرکت BAIN & COMPANY درباره‌ ابزارهای برتر مدیریتی، در سال 2013 برای چندمین سال پیاپی "مدیریت ارتباط با مشتری" یا CRM همچنان به عنوان محبوب‌ترین و برترین ابزار مدیریتی برگزیده شده است. طبق تحقیقات شرکت Microsoft نرخ بازگشت سرمایه در پیاده سازی سیستم CRM حدود 243 درصد می باشد.



چرا ما در اين زمينه بهترين هستيم ؟

شرکت مشاوره مدیریت کاراسیستم به پشتوانه ی یک دهه تجربه و فعالیت مدیران مجرب ، این هدف را به دنبال دارد که شرایط مطلوبی در زمینه ی مدیریت بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری برای سازمان های ذینفع به وجود آورد. سازمان های پیشرو در صنایع مختلف از جمله: نفت، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و.....

همچينين ما با ايجاد شرايط کار مشترک با شرکتهاي همکار مستقيم مايکروسافت، محصولي با اصالت و به دور از نقصهاي محصولات کپي شده و غير کارشناسانه را به مشتريانمان تحويل خواهيم داد.

رويکرد شرکت کارا سيستم در استقرار اين نرم افزار، يک رويکرد استراتژيک است و سعي در برطرف کردن مشکلات سازمان مشتري خود دارد

خدمات پشتیبانی طلایی کارا سیستم

ما برای ایجاد تمایز در خدمات پشتیبانی و بمنظور ارائه بیشترین ارزش به مشتریان، خدمات پشتیبانی طلایی را ارائه می دهیم که هدف اصلی آن رفع کامل دغدغه های مشتریان در حوزه مدیریت ارتباط مشتری و حفظ کارائی سیستم CRM پیاده سازی شده است. خدمات پشتیبانی طلایی کارا سیستم عبارتند از:

بازدیدهای ماهیانه کارشناسان تا سقف 4 ساعت در ماه جهت ارائه خدمات ذیل:

o رفع اشکالات و اختلالات سیستم CRM

o اطمینان از عملکرد سیستم CRM استقرار یافته

o مشاوره و ارائه پیشنهادات در جهت بهبود عملکرد سیستم CRM

o مشاوره در زمینه مدیریت بازاریابی و فروش

o پاسخگویی به سوالات کاربران سیستم

1.

راههاي ارتباط با ما چيست ؟

تلفنهاي تماس : ******** – ********

فکس : ********

وبسايت ما : www.karasystem.co

ايميل : [email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  تهران
آدرس :  خیابان طالقانی، تقاطع سهروردی، ساختمان اداری محیا، طبقه سوم واحد 2
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: نصب ، راه اندازي و اختصاصي سازي نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري Microsoft Dynamic CRM به همراه ماژولهاي پيام کوتاه ، فکس و بسته فارسي ساز بدون ايراد، همراه با آموزش کاربرو ادمين توسط شرکت کارا سيستم
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط