ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

سیستم مدیریت انتقادات و پیشنهادات ماهان

سیستم مدیریت انتقادات و پیشنهادات
مدیریت اطلاعات

• تشکیل بانک اطلاعاتی از مشتریان
• طبقه بندی مشتریان
• تسهیل و تسریع دسترسی به اطلاعات مورد نیاز

مدیریت انتقادات و پیشنهادات

مزایا:

• بهبود خدمات رسانی به مخاطبین
• شناسایی نقاط ضعف و قوت سازمان
• افزایش رضایت مخاطبین
• کمک به افزایش اعتماد مخاطبین به سازمان
• کاهش هزینه های ارتباط با مخاطبین
• ایجاد یک کانال دو طرفه ارتباطی بین سازمان و مخاطبین

امکانات :

1- قابلیت ورودی و خروجی اطلاعات از طریق پیام کوتاه- نامه- فکس- تلفن- ایمیل
2- قابلیت اطلاع رسانی به رنج موبایل و بانک اطلاعاتی موجود در نرم افزار
3- اضافه نمودن متن های پیش فرض برای جلوگیری از تایپ مجدد
4- دارای پنل مجزای پیام های دریافتی با کدهای مشخص شده به واحد های مربوطه
5- گروه بندی شکایات، انتقادات و پیشنهادات
6- امکان ارجاع پیامها به واحدهای مربوطه
7- امکان تعیین مهلت پاسخ به شکایات، انتقادات و پیشنهادات مطرح شده
8- امکان کنترل سوابق پیام های دریافتی
9- امکان یادآوری جهت پاسخ به پیامها
10- تعریف وضعیت پاسخ به شکایات، انتقادات و پیشنهادات
11- امکان پیوست مدارک مربوطه با فرمت JPG,Text,Exel,BMP,...
12- تعریف کد های خاص به واحد های مربوطه جهت تفکیک پیام ها و عدم دسترسی به پیام ها و شکایات، انتقادات و پیشنهادات محرمانه
13- نگهداری سوابق ارتباط پرسنل با مشتریان
14- دارای سیستم یادآوری کارهای روزانه
15- دارای موتور جستجوی پیشرفته
16- مدیریت پیامهای دریافت شده – ارسال شده ها و ارسال نشده ها.
17- قابلیت تنظیم و ارسال پیام کوتاه و نامه با درج نام ،نام خانوادگی به صورت خودکار بر اساس اطلاعات موجود در بانک
18- پی گیری کامل ارتباط با مشتری از مرحله ایجاد شکایات، انتقادات و پیشنهادات تا پاسخ به آن
19- انجام بعضی از عملیات و یادآوری ها به صورت خودکار
20- ارائه گزارش های تحلیلی و آماری از رضایت مخاطبین
21- امکان گزارش گیری از انتقادات، پیشنهادات و شکایت های مخاطبین
22- کنترل فعالیت های انجام شده – انجام نشده
23- یادآوری از طریق ارسال پیام کوتاه به صورت خودکار و بدون نیاز به حضور فرد در سازمان
24- نمایش آنی یادآوری‌ها در زمان مقرر در یک پنجره جداگانه (جهت جلب توجه هرچه بیشتر کاربر)
25- توقف، حذف یا به تاخیر انداختن یک پیام یادآوری به سادگی
26- ارایه لیست یادآوری‌هایی که در موعد مقرر یادآوری کاربر در سیستم حضور نداشته
27- اولویت بندی انتقادات ،پیشنهادات

داشبورد مدیریتی و گزارشات عملیاتی

مزایا:

• کمک به مدیران جهت تصمیم گیری در شرایط خاص
• کمک به کنترل و نظارت بر عملکرد پرسنل و واحد های سازمان
• شناسایی نقاط ضعف و قوت سازمان
• نظارت سریع، دقیق و روشن بر اهداف و فرایندهای کاری سازمان (شکایات، انتقادات و پیشنهادات)





امکانات :

1- گزارش جامع اطلاعات مشتریان
2- گزارش نمودارعملکرد کارکنان/ادارات ،سازمان ها و ارگان های مربوطه
3- گزارش شکایات، انتقادات و پیشنهادات پاسخ داده شده و پاسخ داده نشده و مهلت گذشته
4- گزارش مقایسه ای کانال های ارتباطی دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات
5- گزارش مقایسه ای نمودار میزان شکایات، انتقادات و پیشنهادات و موضوعات مربوطه
6- گزارش نموداری بیشترین شکایات، انتقادات و پیشنهادات مطرح شده مربوط به واحد سازمانی
7- گزارش وضعیت شکایات، انتقادات و پیشنهادات ایجاد شده
8- گزارش از تاریخ های موثر در یک بازه زمانی خاص
9- امکان ساخت گزارش های تخصصی و مورد نیاز(طبق درخواست و در زمان خدمات پس از فروش)
10- امکان خروجی کلیه گزارشات به نرم افزار Excel - PDF - BMP - TIFF - JPEG - GIF - E-mail

سیستم مدیریت کاربران

• تعریف نامحدود کاربران و دسترسی آنها بر اساس مسئولیت سازمانی.
• تعریف انعطاف‌پذیر سیاست‌های امنیتی.
• ثبت عملکرد آنها و وقایع نگاری و کنترل تعداد خطای امنیتی.


پشتیبانی و خدمات پس از فروش

• رفع مشکلات و سوالات کاربران بصورت تلفنی و غیر حضوری
• اعزام کارشناس به محل سایت مشتری در مواقع لزوم
• ارائه آموزش مجدد کاربران در صورت نیاز
• ارائه ویرایش های جدید نرم افزار در زمان پشتیبانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه نموده و یا با دفتر تهران شماره تلفن های ******** و******** -021 ، دفتر کرمان شماره تلفن های 2229717 و 2223145-0341 تماس حاصل فرمائید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: سیستم مدیریت انتقادات و پیشنهادات ماهان
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :
سازماندهی کنترل قرارداد پی گیری وضعیت بازار ارتباط دو جانبه و مطمئن پایدار مدیریت جلسات قرار ملاقات توسعه مدیریت ارتباطات طبقه بندی دقت انتقادات تقسيم‌بندي مشتريان احتمالی وقطعی شناسايي فرصت ها ارتقاء ترقی customer relationship management داشبورد مدیریتی نگهداری سوابق رضايت و وفاداري مشتريان پيشنهادها و شکايت‌هاي مشتريان گزارش های عملیاتی گزارش های مدیریتی بهبود رضایت سنجی مشتریان کانال های تماس افزایش اثر بخشی ارزش ارسال پیام چشم انداز CRM ارتباط درآمد سرمایه گذاری رشد sms تبليغات مدیریت اطلاعات بازاریابی افزایش فروش نیاز سرعت کیفیت سازمان پیشرفت تجربه هدف مسیر

آگهی های مرتبط