ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

نسل نوسیستم VoIP مبتنی بر Microsoft Lync

روش های برقراری ارتباط تلفنی در حال تغییر است.امروزه برای برقراری ارتباط تلفنی راه دور اغلب از تکنولوژیی به نام VoIP استفاده می شود.سیستم VOIP یک روش برای تبدیل سیگنال های آنالوگ صوت به داده های دیجیتال است که از طریق اینترنت منتقل می شوند.

روند تحولات سیستم های ارتباطی و گسترش شبکه اینترنت به گونه ای است که در آینده شاهد آن خواهیم بود که تلفن های عادی جای خود را به سیستم های مبتنی بر VoIP دهد.

شرکت بهورزان پیشرو در زمینه سیستم های اتوماسیون از بین راه کارهای موجود برای VoIP یکی از قوی ترین و جامع ترین تکنولوژی ها را انتخاب کرده است.این تکنولوژی که Lync Server نام دارد محصول شرکت Microsoft است.
یکی از تفاوت های اصلی Lync با دیگر راهکارهای VoIP یکپارچه بودن آن است.بدین معنا با استفاده از همان رابط کاربری که شما تماس های خود را ارسال و دریافت می کنید بسیاری امکانات دیگر که امروزه مورد نیاز بسیاری از سازمان هاست، در اختیار دارید.

مزایای استفاده از سیستم یکپارچه Microsoft Lync Server 2010



Instant Messaging and Presence

آگاهی از وضعیت حضور و مکانی دیگر کاربران: با استفاده از قابلیت Presence می توان از موقعیت مکانی و حضور کاربران دیگر مطلع شد که البته به کاربران این امکان را می دهد که اطلاعات مکانی و حضور خود را مخفی یا آشکار کنند.حضور کاربران به صورت دستی و یا اتوماتیک با استفاده از تقویم سازمانی شخص و یا قرارهای ملاقاتش و یا وضعیت ورود او به سازمان و .. تعیین می شود.بدون استفاده از قابلیت Presence کاربران مجبور به استفاده از روش های دیگر مثل ارسال ایمیل برای اطلاع از حضور سایر افراد در سازمان می شوند.همچنین کاربران می توان با طبقه بندی Contact های خود اطلاعات حضور مختلفی براساس سطح دسترسی هر گروه اعمال کنند.کلیه چت های صورت گرفته در میل باکس فرد مربوطه در Outlook ذخیره می شود.

اطلاعات تماس افراد داخل و خارج سازمان: Lync Server به کاربران آن اجازه می دهد اطلاعات کاملی در مورد افراد داخل و یا مشتریان سازمان از قبیل شماره تلفن، آدرس، ساختار سازمانی افراد و اطلاعات سازمانی آنها را طریق یک رابط کاربری ساده در اختیار داشته باشند.

ارتباط لحظه ای با استفاده از IM: با به کارگیری از این قابلیت کاربران می توانند به صورت آنلاین با کاربران دیگر به صورت نفر به نفر یا به صورت چند نفره با هم چت کنند.

ارتباط با افراد خارج از سازمان: با استفاده از ویژگی Federation این امکان فراهم شده است که دو سازمان بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند.همچنین Microsoft Lync قابلیت ارتباط با سرویس های دیگر مثل Yahoo messenger و Windows Live و Google Talk و ... را دارد.

Activity Feed: با استفاده از این قابلیت هر کاربر فعالیت جاری خود را در سازمان مشخص می کند که دیگران می توانند از آن اطلاع یابند.



Audio, Video, and Web Conferencing

یکی از اساسی ترین نیازهای اکثر سازمان ها امروز تشکیل جلسات و کنفرانس های دو یا چند نفره می باشد.لینک با در نظر گرفتن این موضوع به بهترین نحو ممکن این نیاز را برآورده است.برگزاری کنفرانس به صورت صوتی و / یا تصویری به همراه امکاناتی که Lync همزمان با کنفرانس ارائه می دهد آن را به یک راهکار کامل و بی رقیب در این زمینه تبدیل کرده است.

مدیریت بر کنفرانس: افراد حاضر در کنفرانس می توانند در یک لابی منتظر باشند و توسط مدیر کنفرانس به داخل کنفرانس وارد شوند.همچنین مدیر کنفرانس می تواند افرادی را که لازم به حضور در کنفرانس نیستند را از کنفرانس بیرون کند یا افراد مورد نیاز را به کنفرانس دعوت کند.

حضور در کنفرانس با استفاده از روش های مختلف: حضور در کنفرانس با یکی از روش های : استفاده از نرم افزار، استفاده از IP Phone، استفاده از تلفن معمولی یا موبایل در داخل یا خارج از سازمان و یا حتی با استفاده از نسخه تحت وب نرم افزار (بدون نصب نرم افزار)

صرفه جویی در هزینه ها: عدم نیاز به راهکارهای دیگر موجود برای کنفرانس


Audio Conferencing:

کنفرانس صوتی یکی از نیازهای اولیه بسیاری از سازمان ها شده است.با استفاده از لینک سرور کاربران می توانند از طریق کامپیوتر شخصی، وب، تلفن و موبایل در کنفرانس حضور پیدا کنند.
Dial-In Conferencing: با استفاده از این قابلیت کاربران خارج از سازمان قادرند بدون استفاده از نرم افزار یا سخت افزار خاص و تنها با شماره گیری از طریق خط تلفن در یک کنفرانس صوتی شرکت کنند.


Web Conferencing

بسیاری از سازمانها هنوز از امکان یک وب کنفرانس بهره نبرده اند.لینک این امکان را می دهد که یک قرار ملاقات آنلاین تحت وب صورت گیرد.این قرار ملاقات می تواند شامل موارد زیر باشد:

Desktop Sharing: کاربر را قادر می سازد که همه صفحه نمایش خود یا تنها یک مانیتور خود- زمانی که چند مانیتور وصل است- را به اشتراک بگذارد.

Application Sharing: کاربر را قادر می ساز که یک برنامه خاص را به جای اشتراک گذاری کل صفحه نمایش، به اشتراک بگذارد.

Polls: کاربر را قادر می سازدکه یک رای گیری را شروع نماید و افراد حاضر در کنفرانس در این رای گیری شرکت نمایند و نتایج را مشاهده نمایند.این قابلیت یک رای گیری آنلاین را شبیه سازی می کند.

Whiteboard: با استفاده از این تخته سیاه می توان یک کلاس واقعی را شبیه سازی کرد.

Presentation: ارائه ی یک اسلاید شوی PowerPoint به راحتی با این قابلیت صورت می گیرد.این قابلیت یک اتاق کنفرانس واقعی را شبیه سازی می کند.


Video Conferencing
با استفاده از یک وب کم یا یک تلفن با قابلیت ویدئو می توان در یک کنفرانس ویدویی از هر جای جهان شرکت کرد.



Enterprise Voice
با استفاده از Lync Server می توان نیاز یک سازمان به یک سیستم تلفن سانترال را مرتفع کرد.البته Microsoft Lync Server برای بهره گیری از این موضوع نیاز به یک IP-PBX و یا یک VoIP Gateway دارد.

قابلیت های تلفن های قدیمی: شامل hold کردن تماس، انتقال تماس، دایورت کردن تماس، Call Park، Voice mail، کنفرانس.تفاوت Lync با سایر سیستم ها در این است که کاربر خود می تواند بسیاری از این تنظیمات را انجام دهد بدون این که نیاز به ارجاع این موضوع به مدیر شبکه خود داشته باشد.

- Call Forwarding: وقتی یک کاربر یک تماس ورودی دارد می تواند تعیین کند که این تماس به شماره تلفن محل کار، موبایل، خانه و یا همه این تلفن ها منتقل شود.اگر کاربر به تماس ورودی پاسخ ندهد تماس می تواند به صندوق صوتی فرد منتقل شود.کاربر می تواند تنظیماتی را در Outlook خود اعمال کند که مثلا در ساعات غیرکاری و یا روزهای تعطیل انتقال تماس رخ دهد.

- Team Call: هر کاربر این قابلیت را دارد که یک گروه Team Call برای خود تعریف کند.وقتی یک شخص یک تماس ورودی دارد افراد حاضر در این گروه نیز این تماس را دریافت می کنند اما مشخص است که در اصل این تماس مربوط به چه شخصی است.

- Delegation: در این حالت کاربر می تواند تعیین کند که تماس های ورودی او برای شخص دیگری فرستاده شود و شخص مورد نظر در صورت نیاز تماس را به او انتقال دهد.این قابلیت مورد نیاز برای حالت منشی و رئیس است.

- Call Park: وقتی کاربری تماسی را دریافت می کند می تواند آن را در حالت hold قرار دهد، در این حالت Lync به این تماس یک شماره موقتی اختصاص می دهد و شخص دیگری در مکان دیگر می تواند با شماره گیری این شماره موقت آن تماس را دریافت کند.

پوشش تماس ها: با استفاده از قابلیت های Delegation و Team Call می توان اطمینان پیدا کرد که تماس های مهم به ترتیب توسط یک منشی یا عضو تیم پاسخ داده شود.


منشی تلفنی (IVR): منشی تلفنی یکی از پرکاربردترین نیاز اکثر سازمان هاست.با استفاده از IVR تماس گیرنده پس از تماس با انتخاب گزینه مناسب به شخص یا گروه یا صف مربوطه منتقل می شود.یکی از ویژگی های جالب Lync که آن را از سایر سیستم ها متمایز می کند قابلیت تشخیص صدا در انتخاب گزینه مناسب است.ویژگی دیگر متمایز کننده Lync دادن این امکان به کاربران یک گروه برای بیرون رفتن از گروه و صف است.
از ویژگی های جالب و هوشمندانه IVR مبتنی بر Lync Server این است که انتقال تماس ها در این سیستم مبتنی بر Presence صورت می گیرد.یعنی مثلا در صورتی که فرد مورد نظر سیستم خود را برای مدتی رها کند و حالت فرد به صورت idle درآید تماس های ورودی دیÚ ...

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: نسل نوسیستم VoIP مبتنی بر Microsoft Lync
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :
نصب Lync Server آموزش لینک سرور Lync Server ایران راه اندازی Lync Server

آگهی های مرتبط