ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

گوشی موبایل سونی اکسپریا اس ال - Sony Xperia SL

کمپانی معتبر سونی در ابتدای سال 2012 و توفیق بسیاری که با گوشی محبوب Xperia S توسط کسب نمود، پس از آن زمان این بار کمپانی ژاپنی، یک برادر برای مدل پیشین معرفی نموده است که به علت مشخصات تقریبا یکسان آن‌ها می‌توانیم آن‌ها را برادران دوقلوی یکدیگر بنامیم.
حتی با وجود اینکه بر روی گوشی‌های دیگری نیز صفحه‌های نمایش HD دیده بودیم، Xperia SL به دلیل داشتن صفحه نمایشی کوچک‌تر از آن‌ها، تراکم پیکسلی بسیار بیشتری را ارائه می‌کند. برای مثال گوشی‌های Samsung Galaxy Nexus و HTC One X به ترتیب دارای صفحات نمایش 4.65 و 4.7 اینچی هستند. به همین دلیل تراکم پیکسلی تولید شده توسط آن‌ها، کمتر از گوشی Xperia SL است. در مجموع، Xperia SL یکی از بهترین، شارپ ترین و با کیفیت‌ترین صفحات نمایش موجود بر روی گوشی‌های موبایل را دارد.بر خلاف بسیاری از گوشی‌های دیگر، پورت‌های موجود بر روی Xperia SL توسط درپوش پوشیده شده است، به همین دلیل بدنه گوشی فوق‌العاده زیبا و یک دست است.
گوشی سونی اکسپریا اس ال - Xperia SL به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری سریع که تنها با فشردن یک کلید در مدت کمی بیش از یک ثانیه از حالت آماده‌بکار، عکس‌برداری می‌کند.علاوه بر این هر دو دوربین پشتی وجلویی گوشی امکان ضبط ویدیو به صورت HD را داشته و با امکان چت ویدیویی HD و اتصال آسان HDMI به تلویزیون برای مصرف‌کنندگان امکان لذت بردن از تمامی محتوای مورد علاقه‌شان بر روی یک صفحه نمایش بزرگ را فراهم می‌آورند.

Xperia SL به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری سریع که تنها با فشردن یک کلید در مدت کمی بیش از یک ثانیه از حالت آماده‌بکار، عکس‌برداری می‌کند، مجهز بوده و با پردازنده قدرتمند ۱.۷ گیگاهرتزی دو هسته‌ای برای عملکرد فوق سریع ارائه می‌شود. Xperia SL مبتنی بر آندروید ویرایش ۴.۰ (بستنی حصیری) می‌باشد.
http://www.shahredigi.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - تکاب
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: گوشی موبایل سونی اکسپریا اس ال - Sony Xperia SL
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :