ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

گوشی موبایل سونی اکسپریا سی - Sony Xperia C

این گوشی دارای ابعاد 74.2x141.5 و ضخامت 8.9 میلی متر می‌باشد و تنها 153 گرم وزن دارد. Xperia C دارای صفحه نمایش 5 اینچی از نوع TFT می‌باشد که رزولوشن 540X960 را ارائه می‌دهد. تراکم پیکسلی این گوشی میان رده حدود 220ppi می‌باشد که رضایت بخش است. مغز متفکر این گوشی را چیپست چهار هسته ای MT6589 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز تشکیل می‌دهد و پردازش گرافیکی آن بر عهده‌ی PowerVR می‌باشد و دارای 1 گیگابایت حافظه RAM می‌باشد.
هنگامی که برای اولین بار جعبه مستطیلی و باریک Xperia C را باز می‌کنید، با یک شارژر، هدفون، یک هندزفری و کابل USB روبرو می‌گردید. سپس نوبت به اصل محتویات این جعبه، یعنی تلفن هوشمند 153 گرمی و 5 اینچی Xperia C می‌رسد که در این مطلب قصد بررسی آن را از زوایای متفاوت داریم.
یکی از نکاتی که شاید بتوان اولین نمونه آن را در محصولات سامسونگ جستجو کرد، استفاده از یک طراحی ثابت و خاص برای تمامی‌ اعضای خانواده آن برند است. حال می‌خواهد این محصول متعلق به بازار میان رده‌ها یا یک پرچمدار باشد! طراحی بدون تغییر طرفدران و منتقدین خاص خود را دارد که هر گروه، با منطق خود این موضوع را بررسی می‌کند. از طرفی با توجه به یکدست شدن طراحی مدل‌ها، دیگر پایین رده بودن یا میان‌رده بودن محصول توی ذوق نمی‌زند و کاربر احساس استفاده از یک محصول ارزان قیمت را فراموش می‌کند. از طرف دیگر، ویژگی‌های اختصاصی که یک محصول پرچمدار برند در ظاهر خود دارد، رنگ می‌بازد و آن حس استفاده از یک محصول گران قیمت اندک اندک فراموش می‌شود. با همه این صحبت‌ها، سونی سیاست خود را به استفاده از یک طراحی ثابت، که سنگ بنای آن را به کمک Xperia Z چیده و به دنیا معرفی نموده است، روی آورده و تا به اینجا اکثریت محصولات این شرکت با ظاهری مشابه در ویترین فروشگاه‌ها خودنمایی می‌کنند.
http://www.shahredigi.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - تکاب
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: گوشی موبایل سونی اکسپریا سی - Sony Xperia C
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :