ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

گوشی موبایل سونی اکسپریا یو - Sony Xperia U

a یکی از گوشی‌های رده متوسط Sony است که علی رغم ابعاد کوچک، دارای صفحه نمایش 3.7 اینچی، دوربین 5 مگاپیکسلی، پردازنده دو هسته ای یک گیگاهرتزی و 512 مگابایت حافظه RAM است.
به لطف پردازنده دو هسته ای، مرور وب با سرعت بالا امکان پذیر است. خواندن متون سایت‌ها بر روی صفحه نمایش با کیفیت این گوشی برای کاربر بسیار راحت است و پشتیبانی از فناوری‌های Flash به همراه قابلیت استفاده از حرکات مالتی تاچ، مرور وب را به تجربه ای لذت بخش بدل خواهد کرد.
بدون شک برنامه پخش موسیقی Sony بهتر از برنامه استاندارد سیستم عامل اندروید است. رابط کاربری این قسمت بسیار زیبا و در عین حال کاربردی است. آلبوم‌ها و قطعات موسیقی در گروه های مختلفی دسته بندی شده و حرکت بین آن‌ها به سادگی امکان پذیر است. Sony Xperia U قادر است فرمت هایی نظیر MP3، WAV و WMA را پخش نماید و با بهره گیری از فناوری Sony xLOUD می‌توان صدایی رسا و شفاف را از بلندگوی آن شنید. از جمله امکانات جالب در این قسمت می‌توان به تغییر نور نوار شفاف انتهای گوشی مطابق با موسیقی در حال پخش اشاره کرد. همچنین این دستگاه قادر است فایل‌های ویدیویی را با فرمت هایی نظیر MP4 و WMV تا کیفیت 720p پخش نماید. همچنین با بهره گیری از فناوری DLNA می‌توان محتوای موجود بر روی گوشی را به دستگاه های صوتی و تصویری سازگار با این فناوری منتقل کرد.
سونی مانند دو مدل دیگر، از یک نوار شفاف در انتهای بدنه این مدل استفاده کرده است که در آن یک چراغ LED نیز قرار داده شده است. نور این بخش بر اساس رنگ تم مورد انتخاب شما، قابل تغییر است و می‌تواند بسته به سلیقه شما، رنگ‌هایی مانند سبز، قرمز، آبی یا طلایی را برای آن انتخاب کرد. شاید بتوان گفت این ویژگی به همان نسبت که می‌تواند مورد علاقه عده‌ای از کاربران قرار بگیرد، عده دیگری را از انتخاب آن منصرف می‌کند!

ممکن است در روزهای اول استفاده از گوشی، به جای فشار روی کلیدهای لمسی منو (که به شکل نقطه در بالای نوار شفاف وجود دارند)، انگشت خود را روی آیکون‌های موجود روی نوار زیر این بخش فشار دهید. این موضوع در مدل‌های پیشین سری NXT نیز وجود دارد که طبیعتا بعد از گذشت چند روز، به آن عادت خواهید کرد.

http://www.shahredigi.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - تکاب
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: گوشی موبایل سونی اکسپریا یو - Sony Xperia U
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :