ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

گوشی موبایل هواوی اسند جی 700 - Huawei Ascend G700

مدل جدیدی از کمپانی Huawei به بازار ارائه شده که G700 نام دارد و همانند مدل G600، با امکاناتی بسیار خوب، قیمتی مناسب دارد. کیفیت ساخت این گوشی نیز قابل قبول است و همانند دیگر گوشی‌های ساخت هواوی، رضایت بخش به نظر می‌رسد. دارای صفحه نمایش 5 اینچی است که از نوع IPS است و رزولوشن 1280×720 را ارائه می‌نماید. با وجود این ابعاد و رزولوشن، تراکم پیکسلی 294ppi به دست می‌آید که برای یک گوشی در این سطح، صفحه نمایشی بسیار خوب ارزیابی می‌
سخت افزار گوشی را هم یک پردازنده چهار هسته ای با فرکانس 1.2 تشکیل می‌دهد که با وجود 2 گیگابایت حافظه رم، سرعت عمل بسیار خوبی را از گوشی مشاهده می‌نمایید. با وجود این سخت افزار، تقریبا می‌توان گفت که این گوشی از پس اکثر دستورات کاربر برخواهد آمد. البته، ممکن است برای اجرای سنگین‌ترین بازی‌های HD مقداری مشکل داشته باشد، اما برای موارد دیگر با مشکلی مواجه نخواهید شد.
در ضمن، این گوشی از قابلیت‌های اتصالی همچون 3G، Wi-Fi، GPRS و Edge برای ارتباط با دنیای اینترنت برخوردار است و برای ارتباط با دیگر دستگاه‌ها هم می‌توان از بلوتوث استفاده نمود. پشتیبانی از GPS هم دیگر موردیست که لازم به ذکر است.

برای دیدن وب سایت به شهر دیجیتال مراجعه کنید.
http://www.shahredigi.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - تکاب
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: گوشی موبایل هواوی اسند جی 700 - Huawei Ascend G700
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :