ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

گوشی موبایل هواوی اسند میت - Huawei Ascend Mate

گوشی موبایل هواوی اسند میت - Huawei Ascend Mate

گوشی موبایل هواوی اسند میت جزو Phablet ها (گوشی‌های با صفحه نمایش بزرگ) به حساب می آید. در واقع در نگاه اول به گوشی، این دستگاه بیشتر به یک تبلت کوچک شبیه است تا یک گوشی بزرگ. ابعاد بزرگ این گوشی، کاملا توجه همه را به خود جلب می‌نماید. ابعاد این گوشی از همنوعان خود یعنی Galaxy Mega 6.3 و Xperia Z Ultra کوچک‌تر است. صفحه نمایش اسند میت یک صفحه نمایش 6.1 اینچی با پنل IPS+ LCD می‌باشد که رزولوشن HD یعنی 1280×720 پیکسلی را ارائه می‌نماید.
در نگاه اول به گوشی، این دستگاه بیشتر به یک تبلت کوچک شبیه است تا یک گوشی بزرگ. ابعاد بزرگ این گوشی، کاملا توجه همه را به خود جلب می‌نماید. اما به لطف قرار دادن کلید های کنترلی اندروید در داخل صفحه که اولین بار توسط گوشی گوگل نکسوس استفاده شد، ابعاد این گوشی از همنوعان خود یعنی Galaxy Mega 6.3 و Xperia Z Ultra کوچک‌تر است.
Ascend Mate دارای طول 163.5 و عرض 85.7 میلی متری می‌باشد که قطر آن هم در بیشترین حد، به حدود 1 سانتی متر می‌رسد. همچنین، با یک گوشی 198 گرمی طرف هستیم که جزء سنگین وزن‌ها قرار می‌گیرد. از کیفیت ساخت دستگاه نیز، بسیار راضی بودیم. با اینکه در ساخت بدنه این گوشی از پلاستیک هم استفاده شده ، اما کیفیت پلاستیک استفاده شده در دستگاه کاملا مناسب و رضایت بخش است. از خوبی‌های بدنه گوشی می‌توان به مقاومت آن در برابر اثر انگشت اشاره نمود. در ضمن، قاب پشتی گوشی به گونه ایست که دستگاه از دست لیز نخورد و کاملا احساس امنیت را به کاربر منتقل ‌نماید.
دور تا دور گوشی را یک قاب در بر گرفته که محل قرار گیری شکاف‌ها و درگاه های گوشیست.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - تکاب
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: گوشی موبایل هواوی اسند میت - Huawei Ascend Mate
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :