ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

طرحهای توجیهی فنی و اقتصادی احداث انواع گلخانه

طرحهای توجیهی فنی و اقتصادی احداث انواع گلخانه

لينك سايت اين آگهي

قیمت : توافقی

دینوسیله به اطلاع علاقه مندان طرحهای توجیهی فنی و اقتصادی می رسانیم که کارشناسان ما اقدام به جمع آوری طرحهای توجیهی فنی و اقتصادی مرتبط با احداث و بهره برداری از انواع گلخانه (هیدروپونیک ، شیشه ای و معمولی)به شرح زیر نموده اند . متقاضیان می توانند جهت آگاهی از نحوه و جزئیات طرحهای مزبور با تلفن *********** (مهندس مسعود لولاچی) ارتباط برقرار نمایند و در بخش ثبت سفارش پیام بگذارند.
- طرح توجیهی و امکانسنجی فنی و اقتصادی احداث گلخانه شیشه ای هیدرو پونیک جهت پرورش و کشت توت فرنگی به متراژ 5.000 مترمربع که دارای 42 صفحه اطلاعات فنی و اقتصادی بوده و در سال 1388 تدوین شده است .
- طرح توجیهی و امکانسنجی فنی و اقتصادی احداث گلخانه شیشه ای هیدرو پونیک جهت پرورش و کشت گل رز شاخه بریده به متراژ 3.000 مترمربع که دارای 36 صفحه اطلاعات فنی و اقتصادی بوده و در سال 1388 تدوین شده است .
- طرح توجیهی و امکانسنجی فنی و اقتصادی احداث گلخانه هیدرو پونیک جهت پرورش و کشت توت فرنگی به متراژ 5.920 مترمربع که دارای 15 صفحه اطلاعات اقتصادی بوده و در سال 1388 تدوین شده است .
- طرح توجیهی و امکانسنجی فنی و اقتصادی احداث گلخانه معمولی جهت پرورش و کشت محصولات خارج از فصل (صیفی جات گلخانه ای)به متراژهای 6.000 و 1.500 مترمربع که دارای 39 صفحه اطلاعات فنی و اقتصادی بوده و در سال 1385 تدوین شده است .
- طرح توجیهی و امکانسنجی فنی و اقتصادی احداث گلخانه معمولی جهت پرورش و کشت موز به ظرفیت 140 تن در هر کشت و برداشت که دارای 37 صفحه اطلاعات فنی و اقتصادی بوده و در سال 1385 تدوین شده است .
- طرح توجیهی و امکانسنجی فنی و اقتصادی احداث گلخانه معمولی جهت خیار گلخانه ای به ظرفیتهای 200 و 300 تن در هر کشت و برداشت که به ترتیب دارای 28 و 29 صفحه اطلاعات فنی و اقتصادی بوده و در سال 1385 تدوین شده اند .

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: طرحهای توجیهی فنی و اقتصادی احداث انواع گلخانه
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط