ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

طرحهای توجیهی فنی و اقتصادی تولید انواع ظروف یک با

طرحهای توجیهی فنی و اقتصادی تولید انواع ظروف یک با

لينك سايت اين آگهي

قیمت : توافقی

بدینوسیله به اطلاع علاقه مندان طرحهای توجیهی فنی و اقتصادی می رسانیم که کارشناسان ما اقدام به جمع آوری طرحهای توجیهی فنی و اقتصادی مرتبط با تولید انواع ظروف یک بار مصرف گیاهی ، کاغذی ، اسفنجی ، آلومینیومی و پلیمری به شرح زیر نموده اند . متقاضیان می توانند جهت آگاهی از نحوه و جزئیات طرحهای مزبور با تلفن *********** (مهندس مسعود لولاچی) ارتباط برقرار نمایند و در بخش ثبت سفارش پیام جدید بگذارند .
- تدوین طرح توجیهی و امکانسنجی اقتصادی احداث واحد تولیدکننده انواع ظروف یکبار مصرف گیاهی به ظرفیت 3.000 تندر سال که در سال 1388 تدوین شده و دارای فایلهای ورد و پی.دی.اف در یکصد صفحه می باشد .
-طرح توجیهی و امکانسنجی فنی و اقتصادی تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی و پلیمری (پلی استایرن) به ظرفیت 1.000 تن در سال که دارای 38 صفحه اطلاعاتِ فنی و اقتصادی کامل بوده و در سال 1387 تدوین شده است .
- طرح توجیهی و امکانسنجی فنی و اقتصادی تولید ظروف یکبار مصرف با منشاء گیاهی (نشاسته - گرانول گیاهی) به ظرفیت تولید 1.000 تن در سال که دارای 47 صفحه اطلاعاتِ فنی و اقتصادی کامل بوده و در سال 1387 تدوین شده است .
- طرح توجیهی و امکانسنجی فنی و اقتصادی تولید ظروف یکبار مصرف اسفنجی (پلی استایرن) به ظرفیت تولید 3.500تن در سال که دارای 38 صفحه اطلاعاتِ فنی و اقتصادی کامل بوده و در سال 1386 تدوین شده است .
- طرح توجیهی و امکانسنجی فنی و اقتصادی تولید ظروف یکبار مصرف اسفنجی (پلی استایرن) به ظرفیت تولید 100تن در سال که دارای 76 صفحه اطلاعاتِ فنی و اقتصادی کامل بوده و در سال 1386 تدوین شده است .
- طرح توجیهی و امکانسنجی فنی و اقتصادی تولید انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی به ظرفیت تولید 480 تن در سال که دارای 51 صفحه اطلاعاتِ فنی و اقتصادی کامل بوده و در سال 1386 تدوین شده است .
- طرح توجیهی و امکانسنجی فنی و اقتصادی تولید انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی (لیوان کاغذی به ظرفیت 20 میلیون عدد در سال) و چوبی (چوب بستنی به ظرفیت 20 میلیون عدد ، چوب طبی مخصوص پزشکان 15 میلیون و خلال دندان چوبی گرد به ظرفیت 10 میلیون عدد در سال) که دارای61 صفحه اطلاعاتِ فنی و اقتصادی کامل بوده و در سال 1381 تدوین شده است .

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: طرحهای توجیهی فنی و اقتصادی تولید انواع ظروف یک با
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط