ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

طرحهای توجیهی فنی و اقتصادی تولید کیسه و فیلم

طرحهای توجیهی فنی و اقتصادی تولید کیسه و فیلم

لينك سايت اين آگهي

قیمت : توافقی

بدینوسیله به اطلاع علاقه مندان طرحهای توجیهی و امکانسنجی فنی و اقتصادی می رسانیم که کارشناسان ما اقدام به جمع آوری طرحهای توجیهی فنی و اقتصادی در رابطه با تولید انواع کیسه های چند لایه و تولید انواع فیلمهای پلیمری (ویژه نگهداری مواد غذایی و حساس ) که دارای اطلاعات مالی و فنی هستند ، نمودید . متقاضیان می توانند جهت آگاهی از نحوه و جزئیات طرحهای مزبور با تلفن *********** (مهندس مسعود لولاچی) ارتباط برقرار نمایند . لازم به ذکر است تمامی طرحهای مزبور دارای فایلهای pdf می باشند .
- طرح توجیهی و امکانسنجی فنی و اقتصادی تولید انواع کیسه های اسپتیک جهت نگهداری انواع مواد غذایی و آشامیدنی به ظرفیت 5.240 تن در سال که دارای 43 صفحه اطلاعات فنی ِ اقتصادی و مالی کامل می باشد و در سال 1390 تدوین شده است .
- طرح توجیهی و امکانسنجی فنی و اقتصادی تولید انواع فیلم ها و ورق های پلی اتیلنی ترفتالات (PET) به ظرفیت 5.000 تن در سال که دارای 39 صفحه اطلاعات فنی ِ اقتصادی و مالی کامل می باشد و در سال 1388 تدوین شده است .
- طرح توجیهی فنی و اقتصادی انواع فیلم استرچ (فیلم چند لایه) PEبه ظرفیت 1.500 تن در سال که دارای 76 صفحه اطلاعات فنی ِ اقتصادی می باشد و در سال 1387 تدوین شده است .
- طرح توجیهی فنی و اقتصادی تولید انواع کیسه پلاستیکی و فیلم های C.P.P به ظرفیت 5.240 تن در سال که دارای 57 صفحه اطلاعات فنی ِ اقتصادی می باشد و در سال 1386 تدوین شده است .
- طرح توجیهی و امکانسنجی فنی و اقتصادی تولید انواع کیسه ها و فیلم های سه لایه پلی اتیلنیبه ظرفیت 750 تن در سال که دارای 43 صفحه اطلاعات کامل فنیِ اقتصادی و مالی می باشد و در سال 1385 تدوین شده است .

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: طرحهای توجیهی فنی و اقتصادی تولید کیسه و فیلم
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط