ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش سیستم کنفرانس Tandberg MXP 6000 در ادمین کالا

فروش سیستم کنفرانس Tandberg MXP 6000 در ادمین کالا

سیستم کنفرانس Tandberg MXP 6000 یک سیستم پروفایل است که به تهیه تجهیزات جانبی ازجمله نمایشگر و یا پایه احتیاج ندارد. این سیستم کنفرانس مخصوص سالن های متوسط رو به بزرگ است. کیفیت تصویری این سیستم مانند زمانی است که یک CD توسط دستگاه پلیر پخش می شود. با این کنفرانس از شرکت تندبرگ می توان اطلاعات آموزشی را به آسانی به اشتراک گذاشت. کنفرانس تندبرگ که توسط شرکت سیسکو خریداری شده است، جزو ابرقدرت های بازار کنفرانس است.

ویژگی های مهم کنفرانس MXP6000 تندبرگ:
-پشتیبانی از رزولوشن 720×1280
-دارای مانیتور 50 اینچ
-قابلیت میزبانی از جلسات 6 طرفه همزمان در صورت فعالسازی با لایسنس
-قابلیت ضبط از طریق اتصال سیستم VCR
دوربین:
سیستم کنفرانس تندبرگ ام ایکس پی 6000 با قدرت زوم 7x و میدان دید 250 درجه افقی و 72 درجه عمودی می تواند تا فاصله 3 متر فکوس کند. این کنفرانس شرکت تندبرگ قابلیت کنترل دوربین سایت مقابل و تعریف 15 موقعیت مکانی در هر دو سایت را دارد. Tandberg mxp 6000می تواند با حداقل پهنای باند 128 کیلوبایت ارتباط برقرار کرده و در پهنای باند 176 کیلوبایت مدیا که شامل صورت و تصویر است را انتقال دهد.
میکروفن:
سیستم کنفرانس Tandberg MXP 6000 دارای دو میکروفن کوچک است که می تواند صدای محیط را دریافت و ارسال کند و نیازی به میکروفن دیگری ندارد.
نحوه نمایش:
این سیستم کنفرانس تندبرگ یک مانیتور 50 اینچی دارد که می توان حالت های مختلفی از تصویر سایت خودی و یا سایت های مقابل را در آن به نمایش گذاشت.
نحوه ارتباط:
سیستم کنفرانس Tandberg MXP 6000 می تواند بر روی هر بستر IP به صورت دو طرفه ارتباط برقرار کند. اگر لایسنس همزمانی بر روی تندبرگ پروفایل 6000 فعال شود، ارتباطات 6 طرفه همزمان را برقرار می کند و اگر یک سیستم ام سی یو در شبکه موجود باشد می تواند به عنوان یک پایانه کنفرانس در جلسات چند طرفه شرکت کند.
سازگاری و ارتباط با سایر سیستم ها یا نرم افزار ها
کنفرانس تندبرگ از استانداردهای ITU پیروی کرده و می تواند با سایر ترمینال هایی که از برند های دیگری هستند، ارتباط برقرار کند.
مزایای خرید Tandberg MXP 6000
باتوجه به اینکه این سیستم کنفرانس نیاز به تهیه پایه و نمایشگر ندارد، می تواند به تنهایی به عنوان یک ترمینال کنفرانس ایفای نقش کند.
ادمین کالا شروع به عرضه این سیستم ویدئوکنفرانس تندبرگ به صورت نو و دست دوم با قیمت های بسیار مناسب نموده است. لطفاً برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس :

021-********
www.adminkala.com
[email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش سیستم کنفرانس Tandberg MXP 6000 در ادمین کالا
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :