ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)

مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)

نیکان ایده البرز
ایا مشتریان خود را میشناسید؟
ایا میدانید به طور متوسط سازمان های تجاریی که برنامه ریزی در جهت حفظ مشتریان فعلی خود ندارند در کمتر از 5 سال %2.1 از مشتریان خود را از دست میدهند؟
ایا میدانید هزینه جذب مشتریان جدید 9 تا 11 برابر مشتریان فعلی شماست؟
ایا میدانید نتیجه افزایش %5 در نرخ نگهداری مشتریان باعث افزایش %25 تا %75 از درامد سازمان میشود؟
ایا میدانید کدامیک از مشتریان شما سوداور و کدامیک زیان اور هستند؟
ایا میدانید تنها %20 مشتریان شما هستند که %80 درامد شما را تامین می نمایند؟
از اینرو تمرکز بر روی برنامه ریزی برای حفظ مشتریان فعلی و سود اور از اولویت بیشتری نسبت به جذب مشتری جدید برخوردار است.برای تحقق اهداف با توجه به سوالات مطرح شده در زمینه حفظ مشتریان فعلی نیازمند ابزاری مناسب در زمینه بازاریابی با مشتری(CRM)را به شما پیشنهاد میکنیم.
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)چیست؟؟
به فرایند ها و سیستم هایی گفته میشود که فعالیت های فروش-بازاریابی-بازرگانی-تولید-مدیریت تماس و پشتیبانی رادرهم ترکیب نموده و با بیان مجموعه متدولوژی-فرایندها-نرم افزارها و سیستم های کاربردی در نهایت رضایت مشتریان را براورده میسازد.
مشکلات سیستم های بازاریابی سنتی:
1.هزینه فروش کالا به یک مشتری جدید 6 برابر هزینه فروش همان کالا به مشتری قدیمی است.
2.معمولا هر مشتری ناراضی عدم رضایت خود را با 8 الی 10 نفر در میان میگذارد.
3.احتمال فروش محصول به یک مشتری قدیمی در حدود %50 است.در حالی که احتمال فروش همان محصول به یک مشتری جدید تنها%15 است.
دلایل حرکت به سوی CRM:
1.استفاده از ارتباط با مشتریان فعلی برای به حداکثر رساندن میزان رشد درامدها.
2.مشخص کردن-جذب نمودن و حفظ بهترین مشتری ها.
3.اتوماسیون کردن کارهایی که بیشتر تکرار میشوند.
4.پاسخگویی به نیازها و رفع تقاضای مشتریان.
5-ایجاد یک روش فعال بازاریابی به منظور کاهش هزینه ها(تبلیغات و جذب مشتریان جدید) و عمیق تر مشتریان.
مزایای استفاده از CRM:
1.پاسخگویی سریع به درخواست مشتری
(اگر زمان پاسخگویی به یک درخواست مشتری بین 1 تا 3 دقیقه باشد احتمال فروش ان کالا افزایش می یابد.)
2.افزایش کارایی سازمان از طریق اتوماسیون فرایندهای جاری
3.کاهش هزینه های تبلیغاتی
4.افزایش فرصت های بازاریابی و فروش

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط