ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

گوشی موبایل سونی اکسپریا ای - Sony Xperia E

کمپانی سونی این بار دو گوشی با نام های Xperia E و Xperia E Dual جدید به خانواده گوشی‌های اندرویدی Xperia افزود. Xperia E یک گوشی رده متوسط هوشمند با یک صفحه نمایش 3.5 اینچی لمسی خازنی از نوع TFT با دقت 320×480 پیکسل می‌باشد.
Xperia E تلفن هوشمندی کامپکت و با قیمتی رقابتی است که برای ساده‌سازی طراحی شده است. این گوشی که در رنگ‌های مشکی، سفید و صورتی در دسترس خواهد بود، کیفیت صدای متمایز HD را که مکالمات تلفنی را بیش از پیش واضح‌تر می‌سازد، به رخ می‌کشد. این گوشی همچنین به سیستم حذف کننده سر و صدای مزاحم محیط که با حذف سر و صدای زمینه امکان گفتگوی کاملا واضح را در هر محیطی فراهم می‌آورد، مجهز است.
Xperia E همچنین برای ایجاد امکان کنترل هزینه و مصرف باتری برای مصرف‌کنندگان طراحی شده است. برنامه کاربردی پایش مصرف دیتا مبلغ پرداختی بابت دیتای مصرفی را نمایش داده و حالت آماده بکار افزایش داده شده، مدت زمان آماده به‌کار را تا 4 برابر افزایش می‌دهد. زمانی که صفحه نمایش برای چند دقیقه در حالت خاموش قرار گیرد، Wi-Fi و تبادل دیتا غیر فعال شده و اغلب برنامه‌های کاربردی به منظور صرفه‌جویی در مصرف باتری غیر فعال می‌شوند. هرچند که تماس‌های تلفنی و پیام‌رسانی به صورت عادی بکار خود ادامه می‌دهند. زمانی که یک بار صفحه نمایش را برای فعال کردن دستگاه از حالت آماده به‌کار لمس کنید، تمامی عملکردها به حالت عادی باز می‌گردند.
http://www.shahredigi.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - تکاب
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: گوشی موبایل سونی اکسپریا ای - Sony Xperia E
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :