ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

گوشی موبایل سونی اکسپریا زد آر - Sony Xperia ZR

کمپانی سونی پس از عرضه Xperia Z با قابلیت مقاومت در برابر آب و استقبال کاربران از این قابلیت، سونی مشغول به تولید و عرضه گوشی‌های دیگری با همین قابلیت و در سطوح مختلف قیمتی شده است. یکی از گوشی‌های جدید این کمپانی، Xperia ZR نام دارد که از اعضای خانواده Xperia Z می‌باشد و همانند اکثر اعضای خانواده، با آب رابطه خوبی دارد و دو عنوان IP55 و IP58 را به خود اختصاص داده است به این معنا که ضد گرد و غبار و آب است؛ یعنی شما می توانید این گوشی را برای 30 دقیقه در عمق یک متر و نیمی آب نگه دارید بدون اینکه آسیبی به آن برسد.
اولین صفتی که با دیدن و در دست گرفتن این گوشی به ذهنمان خطور کرد، کلمه چاق بود. Xperia ZR به دلیل قطر و وزن نسبتا زیاد آن، یک گوشی چاق محسوب می‌گردد. سونی با اینکه سعی نموده در طراحی این گوشی، وارث Xperia Z نیز باشد، اما تغییرات زیادی نسبت به آن مدل در Xperia ZR ایجاد نموده که مهم‌ترین آن‌ها قطر 10.4 میلیمتری این گوشی در برابر قطر 7.9 میلی متری اکپریا زد می‌باشد. همچنین، قاب پشتی شیشه ای در این مدل به فراموشی سپرده شده و جای خود را به یک قاب پلاستیکی با کیفیتی متوسط داده است.
اما ابعاد این گوشی 131.3 × 67.3 میلی متر و وزن آن نیز 138 گرم است که اگر از قطر گوشی صرف‌نظر کنیم، گوشی دارای سایز مناسبیست. پلاستیک به کار رفته در ساخت Xperia ZR البته مقداری لیز است که نگهداری آن‌را در دست سخت می‌نماید. اما در طرفین گوشی می‌توان شکاف‌ها و کلید های مختلفی را مشاهده نمود.
http://www.shahredigi.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - تکاب
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: گوشی موبایل سونی اکسپریا زد آر - Sony Xperia ZR
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :