پرداخت با کارتهای عضو شتاب
آگهی های جدید
- کفش کوهنوردی لسپورتیوا اکسترم
- خرید پروفیل سازه از سازه کاران
- پیمانکاری ساختمان توسط پیمانکار مجرب
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- فولاد ck45-میلگرد ck45-ورق ck45-لوله ck45-تسمه ck45
- ورق استیل 316L-استیل 316L-فولاد نسوز 316L-فولاد نسوز 316ال
- استنلس استیل - فولاد ضد زنگ
- میلگرد spk-فولاد spk-فولاد سردکار
- لوله استیل -لوله استنلس استیل-انواع لوله استیل
- میلگرد استیل 304-ورق استیل 304-تسمه استیل 304
- فولاد ck75-میلگرد ck75-فولاد فنر ck75-تسمه ck75
- ورق A36-فولاد A36--لوله A36-ورق-فولاد ساختمانی
- فولاد 2510-میلگرد 2510-تسمه 2510-فولاد ابزار
- اینکونل- فولاد مقاوم بالا-inconel-فولاد ضد خوردگی
- میلگرد 7131-فولاد سمانته 7131- میلگرد سمانته 5920
- لوله مانیسمان-لوله آتشخوار-بدون درز-درز دار
- واردات فولاد-واردات استیل-فروش فولاد-فروش استیل
- میلگرد ck15-تسمه ck15-گرد ck15-فولاد ck15
- نبشی فولادی -نبشی L-نبشی V-نبشی فابریک
- میلگرد نقره ای-گرد نقره ای- فولاد ابزار سردکار
- vcn200- میلگرد vcn200-فولاد vcn200-فولاد ابزار
کلمات کلیدی
-
فروش تبلت -
فن خنک کننده لپتاپ -
میز خنک کننده لپ تاپ -
فن خنک کننده لپ تاپ -
فن دور بالای نوت بوک -
فن خنک کننده لب تاب -
فن خنک کننده laptop -
فن پرتابل لپ تاپ -
مودم جیبی -
مودم هواوی -
مودم سیم کارتی -
مودم وایفای -
مودمهای وایفای -
خرید هارد -
هارد ide -
ساتا -
مقاله انگلیسی در مورد روانشناسی عمومی 2 صفحه ای -
ایسوز -
کارت -
کپچر -
کی وی ام -
کارت گرافیک 512 -
ویدیو کارت -
اسپیکر دوچرخه -
فروش بورد -
"قیمت مادر بورد" -
روز مادر -
فروش مادر بورد -
قیمت روز قطعات کامپیوتر -
سیستم کامپیوتر -
فروش مودم -
قیمت مودم کامپیوتر -
"فروش قطعات کامپیوتر" -
کامپیوتر روز -
فروش قطعات -
فروش عمده قطعات کامپیوتر -
قیمت رم برای کامپیوتر 4 -
"قطعات کامپیوتر" -
فروش عمده کامپیوتر -
کلیه قطعات -
فروش سیستم کامپیوتر -
قیمت قطعات کامپیوتر -
قطعات کامپیوتر قیمت -
قیمت تماس -
عمده فروش قطعات کامپیوتر -
فروش قطعات کامپیوتر -
قیمت سیستم کامپیوتر -
رم کامپیوتر -
فروش عمده -
مادر -
دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت کیفیت ISO10002،مراحل اخذ گواهینامه ISO10002،شرح خدمات ISO10002،صدور گواهینامه ISO10002،چکونگی اخذ ISO10002،راهنمای دری
قیمت : رقابتی
خدمات صدور گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت شکایات و رضایت مشتری ISO10002:2004
ISO10002:2004چیست؟
سیستمی برای طراحی، برنامه ریزی و اجرای فرآیندی اثر بخش و کارا در مورد رسیدگی به نظرات و شکایات مشتریان است و این استاندارد بر آن است تا سازمان و مشتریان آن، شکایت کنندگان و سایر طرف های ذینفع را منتفع سازد.
دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت شکایات و رضایت مشتری ISO10002:2004
- فراهم آوردن امکانات ساده برای دسترسی شکایت کنندگان به فرآیندی پاسخ گو
- افزایش قابلیت سازمان برای رسیدگی به نظرات و شکایات به طور مستمر
- افزایش قابلیت سازمان برای شناسایی روندها و حذف علل نظرات و شکایات و بهبود عملیات
- کمک به سازمان برای ایجاد رویکرد مشتری محور در حل شکایات و ترغیب کارکنان برای بهبود مهارتهای کاری خود
- پی ریزی مبنایی برای بازنگری و تحلیل مستمر فرآیند رسیدگی به نظرات و شکایات و حل آنها
- تشخیص و توجه به نیازها و انتظارات مشتریان
- در جریان گذاشتن شکایت کننده از روند رسیدگی به شکایت و احترام به نظرات وی
- و دهها مزیت دیگر
تعاریف:
- شکایت: فرد، سازمان و یا نماینده آن که یک نارضایتی از یک خدمت و یا محصول دارند .
- بازخورد: بازگشت دیدگاه ها، نظرات و شکایت یا رضایت به محصولات یا خدمات از سوی مشتری
- رضایت مندی مشتری: برداشت مشتری از درجه ای که الزامات مشتری در آن برآورده شده اند
شرح خدمات ISO10002:2004
- تعیین و تدوین خط مشی و بیانیه سازمان .
- - طبقه بندی و توجه به نظرات و شکایات بنا به فوریت و ضرورت
- بازنگری اثربخشی و کارآیی فرآیند رسیدگی به نظرات و شکایات
- تدوین و ارائه روشهایی جهت تکمیل اطلاعات مربوط به شکایت و دسترسی به مراحل شکایت
- طرح ریزی چگونگی اخذ اطلاعات مرتبط به فرآیند رسیدگی به نظرات و شکایات
- ارزیابی اولیه نظرات و شکایات ،بررسی و پاسخ به نظرات و شکایات
- ارائه روشی جهت دریافت و ردیابی نظرات و شکایات
- تحلیل و ارزیابی نظرات و شکایات به منظور بهبود کیفیت محصولات و خدمت به مشتری
- تجزیه و تحلیل اطلاعات با استفاده از انواع نمودارها ، گزارشات آماری از کلیه واحد های سازمان
- ارائه روشی جهت ممیزی فرآیند رسیدگی به نظرات و شکایات
- مسئولیت انجام ، مهلت اجرا ، بررسی اقدامات بعمل آمده و اثر بخش بودن اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه
- بهبود مداوم اثر بخشی و کارایی فرآیند رسیدگی به شکایات مشتری
شرکت راهبرد صنعت نمایندگی مؤسسه بین المللی صدور گواهی Icerti کشور انگلیس تحت اعتبار ASCB
- با امکان ثبت و ردیابی در سایت مربوطه و بین المللی گواهینامه های ISO ، IRQA
ثبت و صدور گواهینامه سیستم مدیریت شکایات و رضایت مشتری ISO10002
تلفن های تماس شرکت راهبرد صنعت نمایندگی رسمی و انحصاری icerti ایران
******** - ********
مشاوره رایگان : *********** – ***********
www.icerti.net
[email protected]
تلفن : | منقضی شده |
منطقه : | تهران |
آدرس : | گیشا-کوچه هفتم-پلاک4-واحد2 |
در مورد: دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت کیفیت ISO10002،مراحل اخذ گواهینامه ISO10002،شرح خدمات ISO10002،صدور گواهینامه ISO10002،چکونگی اخذ ISO10002،راهنمای دری
کلمات کلیدی :
آگهی های مرتبط
-
دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت کیفیت ISO10004،مراحل اخذ گواهینامه ISO10004،شرح خدمات ISO10004،صدور گواهینامه ISO10004،چکونگی اخذ ISO10004،راهنمای دری -
دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت کیفیت ISO10006،مراحل اخذ گواهینامه ISO10006،شرح خدمات ISO10006،صدور گواهینامه ISO10006،چکونگی اخذ ISO10006،راهنمای دری -
دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت کیفیت ISO10015،مراحل اخذ گواهینامه ISO10015،شرح خدمات ISO10015،صدور گواهینامه ISO10015،چکونگی اخذ ISO10015،راهنمای دری -
دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت کیفیت ISO27001،مراحل اخذ گواهینامه ISO27001،شرح خدمات ISO27001،صدور گواهینامه ISO27001،چکونگی اخذ ISO27001،راهنمای دری -
دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت کیفیت ISO17025،مراحل اخذ گواهینامه ISO17025،شرح خدمات ISO17025،صدور گواهینامه ISO17025،چکونگی اخذ ISO17025،راهنمای دری -
دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت کیفیت ISO22000،مراحل اخذ گواهینامه ISO22000،شرح خدمات ISO22000،صدور گواهینامه ISO22000،چکونگی اخذ ISO22000،راهنمای دری -
دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت کیفیت ISO14001،مراحل اخذ گواهینامه ISO14001،شرح خدمات ISO14001،صدور گواهینامه ISO14001،چکونگی اخذ ISO14001،راهنمای دری -
دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت کیفیت ISO9001،مراحل اخذ گواهینامه ISO9001،شرح خدمات ISO9001،صدور گواهینامه ISO9001،چکونگی اخذ ISO9001،راهنمای دریافت I -
دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت کیفیت OHSAS18001،مراحل اخذ گواهینامه OHSAS18001،شرح خدمات OHSAS18001،صدور گواهینامه OHSAS18001،چکونگی اخذ OHSAS18001،ر -
مشاوره ایزو- طراحی - مستندسازی - استقرار - نگهداری - بهبود مستمر - اخذ گواهینامه سیستم های مدیریت کیفیت مبتنی بر سری استانداردهای ایزو(ISO) تخصص ماست -
،چگونگی اخذ ISO10002، -
گواهینامه ایزو ، صدور ایزو ، شرکت ایزو ، مراحل اخذ ایزو -
مراحل اخذ گواهینامه Gost-R ،شرح خدمات Gost-R -
خدمات صدور گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2008 -
مراحل اخذ گواهینامه HACCP-صدور گواهینامه HACCP -
صدور گواهینامه ISO9001،چکونگی اخذ ISO9001 -
مدیریت شکایات مشتریان بر اساس استاندارد ISO10002 -
کارگاه آموزشی مدیریت شکایات مشتریان iso10002 -
خدمات صدور گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2008 -
صدور گواهینامه ایزو استاندارد سیستم مدیریت کیفیت آموزش (ISO 10015:1999)