ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت کیفیت ISO10002،مراحل اخذ گواهینامه ISO10002،شرح خدمات ISO10002،صدور گواهینامه ISO10002،چکونگی اخذ ISO10002،راهنمای دری

دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت کیفیت ISO10002،مراحل اخذ گواهینامه ISO10002،شرح خدمات ISO10002،صدور گواهینامه ISO10002،چکونگی اخذ ISO10002،راهنمای دری

قیمت : رقابتی

خدمات صدور گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت شکایات و رضایت مشتری ISO10002:2004

ISO10002:2004چیست؟
سیستمی برای طراحی، برنامه ریزی و اجرای فرآیندی اثر بخش و کارا در مورد رسیدگی به نظرات و شکایات مشتریان است و این استاندارد بر آن است تا سازمان و مشتریان آن، شکایت کنندگان و سایر طرف های ذینفع را منتفع سازد.
دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت شکایات و رضایت مشتری ISO10002:2004
- فراهم آوردن امکانات ساده برای دسترسی شکایت کنندگان به فرآیندی پاسخ گو
- افزایش قابلیت سازمان برای رسیدگی به نظرات و شکایات به طور مستمر
- افزایش قابلیت سازمان برای شناسایی روندها و حذف علل نظرات و شکایات و بهبود عملیات
- کمک به سازمان برای ایجاد رویکرد مشتری محور در حل شکایات و ترغیب کارکنان برای بهبود مهارتهای کاری خود
- پی ریزی مبنایی برای بازنگری و تحلیل مستمر فرآیند رسیدگی به نظرات و شکایات و حل آنها
- تشخیص و توجه به نیازها و انتظارات مشتریان
- در جریان گذاشتن شکایت کننده از روند رسیدگی به شکایت و احترام به نظرات وی
- و دهها مزیت دیگر
تعاریف:
- شکایت: فرد، سازمان و یا نماینده آن که یک نارضایتی از یک خدمت و یا محصول دارند .
- بازخورد: بازگشت دیدگاه ها، نظرات و شکایت یا رضایت به محصولات یا خدمات از سوی مشتری
- رضایت مندی مشتری: برداشت مشتری از درجه ای که الزامات مشتری در آن برآورده شده اند
شرح خدمات ISO10002:2004
- تعیین و تدوین خط مشی و بیانیه سازمان .
- - طبقه بندی و توجه به نظرات و شکایات بنا به فوریت و ضرورت
- بازنگری اثربخشی و کارآیی فرآیند رسیدگی به نظرات و شکایات
- تدوین و ارائه روشهایی جهت تکمیل اطلاعات مربوط به شکایت و دسترسی به مراحل شکایت
- طرح ریزی چگونگی اخذ اطلاعات مرتبط به فرآیند رسیدگی به نظرات و شکایات
- ارزیابی اولیه نظرات و شکایات ،بررسی و پاسخ به نظرات و شکایات
- ارائه روشی جهت دریافت و ردیابی نظرات و شکایات
- تحلیل و ارزیابی نظرات و شکایات به منظور بهبود کیفیت محصولات و خدمت به مشتری
- تجزیه و تحلیل اطلاعات با استفاده از انواع نمودارها ، گزارشات آماری از کلیه واحد های سازمان
- ارائه روشی جهت ممیزی فرآیند رسیدگی به نظرات و شکایات
- مسئولیت انجام ، مهلت اجرا ، بررسی اقدامات بعمل آمده و اثر بخش بودن اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه
- بهبود مداوم اثر بخشی و کارایی فرآیند رسیدگی به شکایات مشتری

شرکت راهبرد صنعت نمایندگی مؤسسه بین المللی صدور گواهی Icerti کشور انگلیس تحت اعتبار ASCB
- با امکان ثبت و ردیابی در سایت مربوطه و بین المللی گواهینامه های ISO ، IRQA
ثبت و صدور گواهینامه سیستم مدیریت شکایات و رضایت مشتری ISO10002
تلفن های تماس شرکت راهبرد صنعت نمایندگی رسمی و انحصاری icerti ایران
******** - ********
مشاوره رایگان : *********** – ***********
www.icerti.net
[email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  تهران
آدرس :  گیشا-کوچه هفتم-پلاک4-واحد2
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت کیفیت ISO10002،مراحل اخذ گواهینامه ISO10002،شرح خدمات ISO10002،صدور گواهینامه ISO10002،چکونگی اخذ ISO10002،راهنمای دری
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :
سیستم یکپارچه مدیریت مدیریت کیفیت در صنایع صنایع خودرو ISO10668 سازمان های بازرسی ISO50001 ISO10015 ISO10004 ISO10002 ISO10006 فرآیندآموزش ISO17020 MS پیمانکاران سیستم امنیت اطلاعات ایمنی و بهداشت شغلی صدور گواهینامه گواهینامه محصول اروپا CE ISO3834 ارزش گذاریبرند ISO17025 مدیریت کیفیت در آزمایشگاه ها ISO15189 ISO27001 صنایع نفت iso9001 رضایت مشتری hse بازرسی جوش مدیریت پروژه مدیریت محیط زیست صنایع غذایی haccp ohsas18001 آزمایشگاه های تشخیص طبی ISO13485 صنایع تجهیزات پزشکی ISO22001 گاز و پتروشیمی سیستم مدیریت انرژی سیستم مدیریت کیفیت ims iso14001

آگهی های مرتبط