ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

گوشی موبایل سونی دو سیم کارته - Sony Xperia M

Xperia M یکی از گوشی‌های رده متوسط Sony به حساب می آید که با سیستم عامل اندروید نسخه 4.1 کار می کند. ابعاد تصویر روی صفحه نمایش 4 اینچی TFT آن به 480 در 854 پیکسل می رسد.
طراحی این گوشی نشئت گرفته از طراحی دیگر اعضای خانواده Xperia می‌باشد و هیچ مورد جدیدی را به کاربر ارائه نمی‌کند. می‌توان طراحی Xperia M را کاملا مطابق با Xperia ZR دانست که از دیگر گوشی‌ها همانند Xperia T هم المان‌هایی مانند خمیدگی بر روی قاب پشتی را به ارث برده است. همچون ZR، این گوشی هم دارای بدنه ای کاملا پلاستیکی است که خوشبختانه کیفیت نسبتا خوبی دارد و چندان مستعد در جذب اثر انگشت هم نیست.
اما ابعاد این گوشی 124 × 62 میلی متر و وزن آن نیز 115 گرم است که اگر از قطر 9.3 میلی متری گوشی صرف‌نظر کنیم، گوشی دارای سایز مناسبیست.
این تلفن از طراحی ساده و نه چندان خاصی برخوردار است، حاشیه دور صفحه نمایش آن کمی عریض بوده و بدنه آن نیز از جنس پلاستیک ساخته شده است. البته نمی‌توان از یک تلفن ارزان قیمت توقع کیفیت ساخت معادل Xperia Z1 را انتظار داشت، اما به هر صورت اگر قرار باشد موفقیت درخشانی برای Xperia M در نظر بگیریم، دلیل آن هر چه که هست در بخش طراحی نیست. بسته بندی گوشی، یک بسته بندی معمولی است که در آن یک کابل میکرو USB، هدفون و یک شارژر قرار دارد.
http://www.shahredigi.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - تکاب
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: گوشی موبایل سونی دو سیم کارته - Sony Xperia M
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :