ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

نرم افزار مدیریت ارتباطات با مشتریان CRM

نرم افزار مدیریت ارتباطات با مشتریان CRM

قیمت : تماس بگیرید

شرکت رسا ارتباط سپهر پارس ارائه دهنده راه کارهای هوشمند نرم افزاری
ارائه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM بصورت سفارشی متناسب با فعالیت سازمان .
تدوین برنامه دپارتمان مدیریت ارتباط با مشتری CRM .
طراحی و پیاده سازی ماژول های مدیریت ارتباط با مشتری در چرخه شناسایی، جذب، حفظ و توسعه مشتری .
ارائه مشاوره در زمینه پیاده سازی و طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری .
بازسازی فرآیندهای بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش بر اساس مشتری مداری .
آموزش های کوتاه مدت و بلندمدت در زمینه CRM در دو سطح مدیران و پرسنل (مدیریت برند و تبلیغات، بازاریابی و فروش، زبان بدن، اصول و فنون مذاکره، روانشناسی ارتباط با مشتری و ... )
راه اندازی و مدیریت واحدهای خدمات پس از فروش .
پیشرفت کسب وکار در سایه تکنولوژی
اگر از شما بپرسیم که :
با نگاه دقیق به روند رشد و توسعه و سودآوری کسب و کارتان از 5 سال گذشته تاکنون، نوسانات آن را چگونه ارزیابی می کنید، چه پاسخی خواهید داد ؟
در شرایط کسب و کار امروز با توجه به افزایش رقبا و محصول در بازار , آیا شما هم در چرخه فروش و ارائه خدمات موفق و پیشرو هستید ؟
کسب و کارتان در هر موقعیت و شرایطی که باشد، برای به سود رسانی و توسعه ی آن به برنامه ای اختصاصی و حرفه ای نیاز دارید. آنالیز کسب و کار شما , عیب یابی و بررسی نقاط قوت و ضعف آن فرآیندی پیچیده در چهارچوب تخصص و تجربه ی متخصصان ما می باشد .
راه کارهای ما در زمینه شناسایی , جذب , حفظ و گسترش مشتری ، نقطه ی عطفی را در تاریخچه ی فروش، سودآفرینی و توسعه ی کسب و کار شما پدید خواهند آورد.
برای چند لحظه به خود و آینده کسب و کارتان فکر کنید !!!!
آیا مشتریان خود را می شناسید و از سوابق آنها آگاهید ؟
مشتریان شما بخاطر برندتان از شما خرید می کنند یا بخاطر فروشندگانتان ؟
با رفتن یک فروشنده از سازمان شما، ارتباط با مشتریان وی را چگونه حفظ می کنید؟
آیا افزایش اثربخشی بازاریابان و نیروهای فروش دغدغه همیشگی شماست؟
آیا تا کنون قرارملاقات با یک مشتری مهم را از دست داده اید؟
آیا فراموشی پرسنل در انجام برخی از کارها جزء بحث های همیشگی شماست؟
آیا عوامل عدم رضایت مشتری و یا علت موفقیت فروش در سازمان خود را می دانید؟
تا چه اندازه توانسته اید اطمینان و اعتماد مشتری را نسبت به مجموعه خود جلب کنید؟
اثر بخشی تبلیغات خود را چگونه ارزیابی می کنید؟
آیا پس از ارائه خدمات به مشتریان پشتیبانی مناسب و پیگیری مستمر ومناسب داریم؟
چگونه مراقب مشتریان خود باشیم تا رقبا بجای ما از آن ها مراقبت نکنند؟
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان - ابزاری مناسب جهت افزایش فروش و کاهش هزینه ها

امکانات اصلی نرم افزار :
مدیریت کامل بخش بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش
قابلیت ثبت کلیه اطلاعات مشتریان حقیقی(اشخاص ) و حقوقی(شرکتها )
قابلیت ثبت کلیه ارتباطات با مشتریان
قابلیت تعریف وظیفه جهت ارتباطات بعدی همراه با آلارم دهی در زمان تعیین شده
قابلیت ارسال اس ام اس ، ایمیل ، فکس به شکل گروهی و با نام خود مشتری
قابلیت دریافت اس ام اس ، ایمیل ، فکس و ثبت در پرونده مشتری به صورت اتوماتیک
قابلیت شناسایی مشتریان تماس گیرنده (تشخیص کالر آی دی )
قابلیت ضبط مکالمات تلفنی
قابلیت ارتباط با سیستم VoIP
قابلیت ثبت و نمایش آدرس مشتری بر روی Google Map
قابلیت ارتباط با وب سایت
داشبورد با قابلیت نمایش انواع نمودار های مورد نیاز
امکان ورود مشتریان، بازاریابها، نمایندگی هاو … به نرم افزار با سطح دسترسی تعیین شده از هر نقطه دلخواه
با قابلیت ایجاد گزارشات متنوع داده ای و نموداری
و 99 قابلیت دیگر !!!!

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ویژهبنگاه ها و سازمان های تولیدی ، تجاری ، خدماتی و بازرگانی
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ویژهصنایع نفت ، گاز و پتروشیمی
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ویژهکارگزاری ها و نمایندگی های بیمه
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ویژهشرکت های ساختمانی پروژه محور
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ویژهشرکت های فروشنده املاک و مستغلات
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ویژهموسسات مالی و اعتباری و صندوقهای قرض الحسنه


با ما همراه باشید 
شرکت رسا ارتباط سپهر پارس

www.IRCRM.ir

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان خراسان رضوی
آدرس :  استان خراسان رضوی - مشهد
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: نرم افزار مدیریت ارتباطات با مشتریان CRM
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط