ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

مشاوره، تحلیل، پیاده سازی، نگهداری و آموزش عمومی و تخصصی Microsoft Dynamics CRM 4 & 2011

مشاوره، تحلیل، پیاده سازی، نگهداری و آموزش عمومی و تخصصی Microsoft Dynamics CRM 4 & 2011

لينك سايت اين آگهي

قیمت : لطفا تماس بگیرید

مشاوره، تحلیل، پیاده سازی، پشتیبانی و نگهداری و آموزش عمومی و تخصصی Microsoft Dynamics CRM 2011
Microsoft Dynamics CRM یک راه کار قدرتمند جهت مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که برای واحد های فروش، بازاریابی و خدمات رسانی مشتریان طراحی شده است.
با بهینه سازی فرایند های تجاری، پلتفرم تحلیلگر قدرتمند و یکپارچگی با Microsoft Outlook و محصولات دیگر مایکروسافت، سامانه Microsoft Dynamics CRM 2011 به شما در افزایش بهبود فرایند های تجاری کمک می کند.

دستاورد های CRM
• امکان ردیابی درخواست ها، پیشنهادها و شکایات مشتری
• جذب و حفظ مقرون به صرفه ترین مشتریان و تقویت حس وفاداری در آنان
• کاهش هزینه های دستیابی به رضایت مشتریان از طریق حل مشکلات در فرآیندهای اصلی به شکل ریشه ای
• ایجاد پایگاه های اطلاعاتی برای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش
• ارتباط مؤثر با مشتری، مذاکره با آن ها و ثبت درخواست های آنان با هدف فهم نیازها و انتظارات آنان
• مونیتورینگ مرحله به مرحله نتایج فروش، خدمات پس از فروش و سایر روابط با مشتری با هدف تعیین سطح رضایت آنان از محصولات، خدمات و سایر فرآیندهای خدماتی و فروش

مزیت های استفاده از Microsoft Dynamics CRM که اثربخشی تجارت شما را افزایش می دهند عبارتند از:
• کیفیت بالای این سامانه
• کارایی و ثبات بالا
• امکان کار و مدیریت از راه دور (تحت وب)
• مدیریت آسان و کم هزینه
• پیاده سازی سریع سامانه مطابق با نیاز اکثر شرکت ها و سازمانهای ایرانی
• تطبیق سامانه با نیاز های سازمان های مختلف در ابعاد و زمین های کاری گوناگون
• یکپارچگی کامل با محصولات دیگر Microsoft


نصب و پیکربندی صحیح نرم افزار Microsoft Dynamics CRM امری دشوار و پیچیده است ، که نیاز به مهارت و دانش درزمینه ویندوزهای سرور مایکروسافت ، Exchange Server، SQL Server ، Dynamics CRM ، IIS و ...دارد .

توجه !!!برای مشاوره رایگان در زمینه این خدمات می توانید با شماره تلفن های موجود در این آگهی تماس حاصل نمایید .

سرفصل مطالب آموزشی :

1- آموزش نصب Microsoft Dynamics CRM :
- پیکربندی سخت افزاری وتنظیمات نرم افزاری سرورهای جانبی لازم پیش از نصب CRM
- نصب CRM همراه نصب و تنظیمات Email Router ، Outlook Client و ...

2- آموزش مفاهیم و ابزار مقدماتی :
- مفهوم Account، Contact، Lead، Opportunity
- آشنایی با Activity ها
- تغییر و ایجاد داشبورد های سفارشی
- بررسی امکانات میزکار CRM
- ...

3- آموزش مراحل و ابزار بازاریابی در CRM :
- ایجاد سرنخ های تجاری از روی اطلاعات خام گرداوری شده بازاریابی
- ایجاد و مدیریت لیست های بازاریابی
- ایجاد و مدیریت کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی
- ساخت سریع و ساده کمپین ها
- مدیریت محصولات و افزودن محصولات جدید و کاتالوگ محصولات
- آشنایی با امکانات به کارگیری چندین واحد پولی در پروسه بازاریابی و فروش Multi Currency
- ایجاد و مدیریت لیست های قیمت متنوع
- ایجاد و مدیریت لیست های تخفیف
- تدوین و مدیریت ادبیات فروش و بازاریابی
- ...

4- آموزش مراحل و ابزار فروش در CRM :
- ایجاد شرکت ها و افراد مرتبط و فرصت های بلقوه فروش از روی سرنخ های تجاری
- ایجاد و نگهداری اطلاعات رقبا بر اساس فرصت های تجاری و محصولات و مشتریان
- ایجاد و مدیریت پیش فاکتورها
- ایجاد و مدیریت سفارش ها
- ایجاد و مدیریت فاکتورهای فروش
- مدیریت واعمال تخفیفات، مالیات، هزینه های حمل و سایر هزینه ها
- ایجاد اهداف تجاری و مدیریت هدفگذاری توسط معیارهای اهداف
- ...

5- آموزش مراحل و ابزار سرویس و خدمات پس از فروش در CRM :
- ایجاد و مدیریت تقویم خدماتی و برنامه ریزی برای خدمات پس از فروش
- مدیریت و زمانبندی منابع و تجهیزات و اختصاص آنها به مشتریان
- مدیریت پایگاه های دانش و مقالات سرویس کاران
- مدیریت قرارداد های سرویس
- تعریف انواع خدمات و سرویس های قابل ارائه
- ...

6- آموزش سفارش سازی و بومی سازی CRM :
- ویرایش فرمها و فیلدهای CRM
- ایجاد و اضافه نمودن موجودیت، فرم، فیلد، نموار و تغییرات سفارشی
- ایجاد چندین فرم سفارشی با دسترسی های مجزا بر روی یه موجودیت
- ...

7- آموزش تنظیمات CRM
- بررسی تنظیمات کاربری CRM
- اضافه کردن و تعریف کاربران و تیم های کاربران
- تعریف ساعات کاری کاربران و تقویم و تعطیلات کاری
- تعریف دوره های مالی، واحد های پولی،موضوعات و دسته بندی های کاری و نقشها و ارتباطات کاری و انسانی
- تعریف سایت های کاری و قلمرو های تیم های مختلف عملیاتی
- تعریف تجهیزات و ابزار و گروه بندی منابع سازمان
- تعریف الگوهای مقالات، نامه ها و پستهای الکترونیک، قراردادها و گزارشات در قالب Word وPDF
- تعریف واحد های دسته بندی محصولات
- تعریف سطوح دسترسی در حد فیلد و log تغییرات فیلدها
- تنظیم سیستم شماره دهی خودکار
- اضافه نمودن زبانهای کاری سیستم
- تعریف سازمان ها و واحد های کاری متنوع
- مدیریت دیتا، تدوین قوانین جلوگیری از درج رکورهای تکرای، ورود اطلاعات و خذف همگانی اطلاعات
- مدیریت و یکپارچه سازیاسناد در Sharepoint و دیگر سایت ها
- ایجاد و مدیریت Workflow و روندهای کنترلی
- برقراری یکپارچگی کامل با Outlook و تعقیب فرایندها و رویدادهای CRM در Outlook
- ....

8- آموزش برنامه نویسی SDK ونحوه استفاده از Java Script در CRM :
- ساخت Assembly و Plugin ها
- ثبت و استفاده از Plugin ها در CRM
- برنامه نویسی بر روی Event ها در سطح فرم توسط Java Script
- ایجاد Reportهای پیشرفته در Visual Studio و قرار دادن آنها در گزارشات CRM
- ...

9- آموزش نگهداری Maintenance سرور و سرویسهای CRM
- پشتیبان گیری کلی و جزئی سرور و تنظیمات CRM
- Restore نمودن نسخه های پشتیبان
- باز گرداندن Data
- ...



کاظمی
همراه : ***********
[email protected]
http://dynamics.blogfa.com/

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  تهران
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مشاوره، تحلیل، پیاده سازی، نگهداری و آموزش عمومی و تخصصی Microsoft Dynamics CRM 4 & 2011
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :
مشاوره پیاده سازی تحلیل پشتیبانی نگهداری CRM microsoft Dynamics

آگهی های مرتبط