پرداخت با کارتهای عضو شتاب
آگهی های جدید
- کفش کوهنوردی لسپورتیوا اکسترم
- خرید پروفیل سازه از سازه کاران
- پیمانکاری ساختمان توسط پیمانکار مجرب
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- فولاد ck45-میلگرد ck45-ورق ck45-لوله ck45-تسمه ck45
- ورق استیل 316L-استیل 316L-فولاد نسوز 316L-فولاد نسوز 316ال
- استنلس استیل - فولاد ضد زنگ
- میلگرد spk-فولاد spk-فولاد سردکار
- لوله استیل -لوله استنلس استیل-انواع لوله استیل
- میلگرد استیل 304-ورق استیل 304-تسمه استیل 304
- فولاد ck75-میلگرد ck75-فولاد فنر ck75-تسمه ck75
- ورق A36-فولاد A36--لوله A36-ورق-فولاد ساختمانی
- فولاد 2510-میلگرد 2510-تسمه 2510-فولاد ابزار
- اینکونل- فولاد مقاوم بالا-inconel-فولاد ضد خوردگی
- میلگرد 7131-فولاد سمانته 7131- میلگرد سمانته 5920
- لوله مانیسمان-لوله آتشخوار-بدون درز-درز دار
- واردات فولاد-واردات استیل-فروش فولاد-فروش استیل
- میلگرد ck15-تسمه ck15-گرد ck15-فولاد ck15
- نبشی فولادی -نبشی L-نبشی V-نبشی فابریک
- میلگرد نقره ای-گرد نقره ای- فولاد ابزار سردکار
- vcn200- میلگرد vcn200-فولاد vcn200-فولاد ابزار
کلمات کلیدی
-
قطعات کامپیوتر قیمت -
قیمت تماس -
عمده فروش قطعات کامپیوتر -
فروش قطعات کامپیوتر -
قیمت سیستم کامپیوتر -
رم کامپیوتر -
فروش عمده -
مادر -
قیمت رم -
فروش کامپیوتر -
قیمت قطعات -
فروش رم 1 -
عمده -
قطعات کامپیوتر" -
قیمت رم کامپیوتر -
قیمت کامپیوتر -
فروش عمده قطعات -
عمده فروش -
قطعات -
مادر بورد -
فروش رم کامپیوتر -
فروش رم -
قلم نوري ايس كدقلم نوريacecad -
قلم نوري كارپردازان -
ارادوشاپ -
فروش عمده قلم نوري -
فروش قلم نوري -
خريد قلم نوري -
قلم هاي ديجيتال -
تبديل دستخت به تايپ -
مانيتور 19اينچ و قلم ديجيتالي -
DigiMemo A402 دفتر یادداشت دیجیتالی -
قلم جادويي -
قلم نوري آ5 -
قلم نوري آ6 -
خريد عمده قلم نوريكارپردازان -
قلم نوري وكوم -
قلمهاي نوری پی -
طراحي با قلم نوري -
نقاشي با قلم نوري -
قلم مانيتور -
قلم تاچ اسكرين -
قلم نوري a4 -
قلم نوري آ4 -
مانیتورهای لمسی یا تاچ اسکرین -
میز مخصوص لپ تاپ -
قلم نوريa4 -
قلم هوشمند -
بهترین قلم نوری -
a5 -
مشاوره، تحلیل، پیاده سازی، نگهداری و آموزش عمومی و تخصصی Microsoft Dynamics CRM 4 & 2011
مشاوره، تحلیل، پیاده سازی، پشتیبانی و نگهداری و آموزش عمومی و تخصصی Microsoft Dynamics CRM 2011
Microsoft Dynamics CRM یک راه کار قدرتمند جهت مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که برای واحد های فروش، بازاریابی و خدمات رسانی مشتریان طراحی شده است.
با بهینه سازی فرایند های تجاری، پلتفرم تحلیلگر قدرتمند و یکپارچگی با Microsoft Outlook و محصولات دیگر مایکروسافت، سامانه Microsoft Dynamics CRM 2011 به شما در افزایش بهبود فرایند های تجاری کمک می کند.
دستاورد های CRM
• امکان ردیابی درخواست ها، پیشنهادها و شکایات مشتری
• جذب و حفظ مقرون به صرفه ترین مشتریان و تقویت حس وفاداری در آنان
• کاهش هزینه های دستیابی به رضایت مشتریان از طریق حل مشکلات در فرآیندهای اصلی به شکل ریشه ای
• ایجاد پایگاه های اطلاعاتی برای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش
• ارتباط مؤثر با مشتری، مذاکره با آن ها و ثبت درخواست های آنان با هدف فهم نیازها و انتظارات آنان
• مونیتورینگ مرحله به مرحله نتایج فروش، خدمات پس از فروش و سایر روابط با مشتری با هدف تعیین سطح رضایت آنان از محصولات، خدمات و سایر فرآیندهای خدماتی و فروش
مزیت های استفاده از Microsoft Dynamics CRM که اثربخشی تجارت شما را افزایش می دهند عبارتند از:
• کیفیت بالای این سامانه
• کارایی و ثبات بالا
• امکان کار و مدیریت از راه دور (تحت وب)
• مدیریت آسان و کم هزینه
• پیاده سازی سریع سامانه مطابق با نیاز اکثر شرکت ها و سازمانهای ایرانی
• تطبیق سامانه با نیاز های سازمان های مختلف در ابعاد و زمین های کاری گوناگون
• یکپارچگی کامل با محصولات دیگر Microsoft
نصب و پیکربندی صحیح نرم افزار Microsoft Dynamics CRM امری دشوار و پیچیده است ، که نیاز به مهارت و دانش درزمینه ویندوزهای سرور مایکروسافت ، Exchange Server، SQL Server ، Dynamics CRM ، IIS و ...دارد .
توجه !!!برای مشاوره رایگان در زمینه این خدمات می توانید با شماره تلفن های موجود در این آگهی تماس حاصل نمایید .
سرفصل مطالب آموزشی :
1- آموزش نصب Microsoft Dynamics CRM :
- پیکربندی سخت افزاری وتنظیمات نرم افزاری سرورهای جانبی لازم پیش از نصب CRM
- نصب CRM همراه نصب و تنظیمات Email Router ، Outlook Client و ...
2- آموزش مفاهیم و ابزار مقدماتی :
- مفهوم Account، Contact، Lead، Opportunity
- آشنایی با Activity ها
- تغییر و ایجاد داشبورد های سفارشی
- بررسی امکانات میزکار CRM
- ...
3- آموزش مراحل و ابزار بازاریابی در CRM :
- ایجاد سرنخ های تجاری از روی اطلاعات خام گرداوری شده بازاریابی
- ایجاد و مدیریت لیست های بازاریابی
- ایجاد و مدیریت کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی
- ساخت سریع و ساده کمپین ها
- مدیریت محصولات و افزودن محصولات جدید و کاتالوگ محصولات
- آشنایی با امکانات به کارگیری چندین واحد پولی در پروسه بازاریابی و فروش Multi Currency
- ایجاد و مدیریت لیست های قیمت متنوع
- ایجاد و مدیریت لیست های تخفیف
- تدوین و مدیریت ادبیات فروش و بازاریابی
- ...
4- آموزش مراحل و ابزار فروش در CRM :
- ایجاد شرکت ها و افراد مرتبط و فرصت های بلقوه فروش از روی سرنخ های تجاری
- ایجاد و نگهداری اطلاعات رقبا بر اساس فرصت های تجاری و محصولات و مشتریان
- ایجاد و مدیریت پیش فاکتورها
- ایجاد و مدیریت سفارش ها
- ایجاد و مدیریت فاکتورهای فروش
- مدیریت واعمال تخفیفات، مالیات، هزینه های حمل و سایر هزینه ها
- ایجاد اهداف تجاری و مدیریت هدفگذاری توسط معیارهای اهداف
- ...
5- آموزش مراحل و ابزار سرویس و خدمات پس از فروش در CRM :
- ایجاد و مدیریت تقویم خدماتی و برنامه ریزی برای خدمات پس از فروش
- مدیریت و زمانبندی منابع و تجهیزات و اختصاص آنها به مشتریان
- مدیریت پایگاه های دانش و مقالات سرویس کاران
- مدیریت قرارداد های سرویس
- تعریف انواع خدمات و سرویس های قابل ارائه
- ...
6- آموزش سفارش سازی و بومی سازی CRM :
- ویرایش فرمها و فیلدهای CRM
- ایجاد و اضافه نمودن موجودیت، فرم، فیلد، نموار و تغییرات سفارشی
- ایجاد چندین فرم سفارشی با دسترسی های مجزا بر روی یه موجودیت
- ...
7- آموزش تنظیمات CRM
- بررسی تنظیمات کاربری CRM
- اضافه کردن و تعریف کاربران و تیم های کاربران
- تعریف ساعات کاری کاربران و تقویم و تعطیلات کاری
- تعریف دوره های مالی، واحد های پولی،موضوعات و دسته بندی های کاری و نقشها و ارتباطات کاری و انسانی
- تعریف سایت های کاری و قلمرو های تیم های مختلف عملیاتی
- تعریف تجهیزات و ابزار و گروه بندی منابع سازمان
- تعریف الگوهای مقالات، نامه ها و پستهای الکترونیک، قراردادها و گزارشات در قالب Word وPDF
- تعریف واحد های دسته بندی محصولات
- تعریف سطوح دسترسی در حد فیلد و log تغییرات فیلدها
- تنظیم سیستم شماره دهی خودکار
- اضافه نمودن زبانهای کاری سیستم
- تعریف سازمان ها و واحد های کاری متنوع
- مدیریت دیتا، تدوین قوانین جلوگیری از درج رکورهای تکرای، ورود اطلاعات و خذف همگانی اطلاعات
- مدیریت و یکپارچه سازیاسناد در Sharepoint و دیگر سایت ها
- ایجاد و مدیریت Workflow و روندهای کنترلی
- برقراری یکپارچگی کامل با Outlook و تعقیب فرایندها و رویدادهای CRM در Outlook
- ....
8- آموزش برنامه نویسی SDK ونحوه استفاده از Java Script در CRM :
- ساخت Assembly و Plugin ها
- ثبت و استفاده از Plugin ها در CRM
- برنامه نویسی بر روی Event ها در سطح فرم توسط Java Script
- ایجاد Reportهای پیشرفته در Visual Studio و قرار دادن آنها در گزارشات CRM
- ...
9- آموزش نگهداری Maintenance سرور و سرویسهای CRM
- پشتیبان گیری کلی و جزئی سرور و تنظیمات CRM
- Restore نمودن نسخه های پشتیبان
- باز گرداندن Data
- ...
کاظمی
همراه : ***********
[email protected]
http://dynamics.blogfa.com/
تلفن : | منقضی شده |
منطقه : | تهران |
آدرس : |
در مورد: مشاوره، تحلیل، پیاده سازی، نگهداری و آموزش عمومی و تخصصی Microsoft Dynamics CRM 4 & 2011
کلمات کلیدی :
آگهی های مرتبط
-
مشاوره، تحلیل،نصب،پیاده سازی، نگهداری و آموزش عمومی و تخصصی Microsoft Dynamics CRM 4 & 2011 -
برای اولین بار در ایران، مشاوره، تحلیل، پیاده سازی، نگهداری و آموزش تخصصی Microsoft Dynamics CRM 2013 -
تحلیل، پیاده سازی و آموزش Dynamics CRM 2011 -
مشاوره، تحلیل، نصب و آموزش Microsoft CRM 2011 -
مشاوره، تحلیل، نصب و آموزش Microsoft CRM 2011 -
آموزش Microsoft Dynamics CRM -
نصب و پیکربندی Microsoft Dynamics CRM 2011 -
سیستم انبارداری یکپارچه و پورتال مشتریان در Microsoft Dynamics CRM 2011 -
آموزش حرفه ای Microsoft Dynamics CRM -
آموزش Microsoft Dynamics CRM -
برگزاری دوره های تخصصی Microsoft Dynamics CRM -
آموزش و تدریس عربی عمومی و تخصصی و ... -
آموزش و ترجمه زبان انگلیسی دانشگاهی /عمومی و تخصصی -
فارسی ساز و شمسی ساز نرم افزار Microsoft Dynamics CRM 2013 -
نصب ، راه اندازي و اختصاصي سازي نسخه Start Up نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري Microsoft Dynamic CRM به همراه ماژولهاي پيام کوتاه ، فکس و بسته فارسي ساز بدون ايراد، همراه با آموزش کاربرو ادمين توسط شرکت کارا سيستم -
برگزاری سمینار رایگان معرفی Microsoft Dynamics CRM -
آموزش دروس تخصصی و عمومی همه مقاطع -
جهت گذراندن واحدهای عمومی دبیرستان ۲- آموزش فنی و تخصصی زیر نظر کادر آموزشی مجرب از آموزش و پرورش و سازمان فنی و حرفه ای -
دانلود رایگان فیلم های آموزش فارسی CRM 2011 -
ELT آموزش زبان انگلیسی عمومی و تخصصی با متد شناختی2013 /سئوالات آزمون زبان عمومی دکتری-منابع آزمون دکتری آموزش زبان انگلیسی و دکتری زبانشناسی و نمونه