ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

مشاوره، تحلیل،نصب،پیاده سازی، نگهداری و آموزش عمومی و تخصصی Microsoft Dynamics CRM 4 & 2011

مشاوره، تحلیل،نصب،پیاده سازی، نگهداری و آموزش عمومی و تخصصی Microsoft Dynamics CRM 4 & 2011

مشاوره، تحلیل، پیاده سازی، نگهداری و آموزش عمومی و تخصصی Microsoft Dynamics CRM 4 & 2011
Microsoft Dynamics CRM یک راه کار قدرتمند جهت مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که برای واحد های فروش، بازاریابی و خدمات رسانی مشتریان طراحی شده است.
با بهینه سازی فرایند های تجاری، پلاتفرم تحلیلگر قدرتمند و یکپارچگی با Microsoft Outlook و محصولات دیگر مایکروسافت سامانه Microsoft Dynamics CRM 2011 به شما در افزایش بهبود فرایند های تجاری کمک می کند.
اهداف اجرای پروژه CRM
• شناسایی ویژگی ها و درخواست های هر مشتری
• دسته بندی مشتری ها و برقراری ارتباط دوطرفه با مقرون به صرفه ترین مشتری ها، تبدیل مشتری های بالقوه به بالفعل
• جذب و حفظ مقرون به صرفه ترین مشتریان و تقویت حس وفاداری در آنان
• کاهش هزینه های دستیابی به رضایت مشتریان از طریق حل مشکلات در فرآیندهای اصلی به شکل ریشه ای
• ایجاد استراتژی مشتری مدار در تمامی فرآیندها، در کل گروه
دستاورد های CRM
• امکان ردیابی درخواست ها، پیشنهادها و شکایات مشتری
• تسریع فرآیند بررسی پیشنهادات و نیازهای مشتری
• کنترل مؤثر فرآیندهای فروش و خدمات پس از فروش به شکلی که تمامی عوامل موثر در رضایت مشتری به بهترین نحو اجرا شوند
• ایجاد پایگاه های اطلاعاتی برای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش
• ارتباط مؤثر با مشتری، مذاکره با آن ها و ثبت درخواست های آنان با هدف فهم نیازها و انتظارات آنان
• مونیتورینگ مرحله به مرحله نتایج فروش، خدمات پس از فروش و سایر روابط با مشتری با هدف تعیین سطح رضایت آنان از محصولات، خدمات و سایر فرآیندهای خدماتی و فروش
• عوامل تحلیلی: وفاداری (خرید مجدد و معرفی به سایرین)، تعداد شکایات ، تقدیر ها و پیشنهادات، بازارهای نو یا از دست رفته، حفظ مشتری
مزیت های استفاده از Microsoft Dynamics CRM که اثربخشی تجارت شما را افزایش می دهند عبارتند از:
• کیفیت بالای این سامانه
• کارایی و ثبات بالا
• امکان کار و مدیریت از راه دور (تحت وب)
• مدیریت آسان و کم هزینه
• پیاده سازی سریع سامانه مطابق با نیاز اکثر شرکت ها و سازمانهای ایرانی
• اطمینان در آینده محصول
• تطبیق سامانه با نیاز های سازمان
• یکپارچگی کامل با محصولات دیگر Microsoft
• پشتیبانی از زبان فارسی و انگلیسی
• پشتیبانی از تاریخ شمسی و میلادی
نصب و پیکربندی صحیح نرم افزار Microsoft Dynamics CRM امری دشوار و پیچیده است ، که نیاز به مهارت و دانش درزمینه ویندوزهای سرور مایکروسافت ، Exchange Server، SQL Server ، Dynamics CRM ، IIS و ...دارد .
توجه !!!برای مشاوره رایگان در زمینه این خدمات می توانید با شماره تلفن های موجود در این آگهی تماس حاصل نمایید .
حسن کاظمی
همراه : ***********
[email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مشاوره، تحلیل،نصب،پیاده سازی، نگهداری و آموزش عمومی و تخصصی Microsoft Dynamics CRM 4 & 2011
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :
مشاوره پیاده سازی تحلیل نگهداری CRM نصب microsoft Dynamics

آگهی های مرتبط