ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تلویزیون ال ای دی سونی Sony KDL 46W700A LED

تلویزیون Sony Bravia KDL 46W700A LED محصولی زیبا و جدید از کمپانی سونی است که 46 اینچ می باشد و ابعاد آن 64 * 62.6 * 105.9 سانتی متر و وزن آن بدون احتساب پایه 14.2 کیلوگرم است. وضوح تصویر آن 1920 * 1080 پیکسل می باشد که از این لحاظ یکی از با کیفیت ترین تلویزیون های موجود در بازار محسوب می شود.
سونی 46W700A یک تلویزیون 46 اینچی Full HD است که با حدود 16 کیلوگرم، کمی سنگین به نظر می رسد. هر چند به راحتی قابل نصب بر روی دیوار است. در آن Wi-Fi تعبیه شده و از تمام امکانات شبکه اینترنتی سونی می تواند استفاده کند.
صدای قابل قبولی دارد و با دو اسپیکر 10W که در بدنه جاگذاری شده اند قادر به پخش صدا با کیفیت مناسبی است. هرچند که برای صدای بهتر نیاز به اسپیکر هایی جداگانه اید اما همین میزان صدا برای نیاز های روزانه ایده آل به نظر می رسد. ورودی های متنوعی دارد و با 4 درگاه HDMI بعید به نظر می رسد وسیله ای را در کنار خود بی فایده رها کند و اگر این هم کافی نباشد از روی حافظه فلش و یا هارد درایو خود قادر به پخش لیست متنوعی از فایل های خود خواهید بود. تصویر شفافی دارد و زاویه دید 178 آن کافی به نظر می رسد.
http://www.shahredigi.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - تکاب
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تلویزیون ال ای دی سونی Sony KDL 46W700A LED
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :