ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تلویزیون ال ای دی سونی Sony KDL 32W670A LED

تلویزیون Sony Bravia KDL 32W670A LED محصولی زیبا و جدید از کمپانی سونی است که 32 اینچ می باشد و مدل 42 اینچ آن نیز به بازار ارائه شده است.
همزمان با W670 که در سال 2013 به بازار ارائه شده است مدل های دیگری نیز با نام های W700 ، W804 ، W904 معرفی شده اند که در این میان مدل های W804 و W904 از تکنولوژی سه بعدی نیز برخوردارند.
اگرچه این روزها با توجه به عرضه تلویزیون‌های سایز بزرگ در بازار و تبلیغات زیادی که برای این نوع تلویزیون‌ها می‌شود، اکثر توجه‌ها به سمت نمونه‌هایی با سایز‌های بالاتر از ۴۷ اینچ است، اما تلویزیون‌های سایز کوچک که قیمت کمتری هم دارند مخاطبان خود را دارند. به همین دلیل در لیست موجودی شرکت‌های عرضه‌کننده تلویزیون همچنان شاهد عرضه این نمونه از تلویزیون‌ها هستیم.
یکی از برندها که همچنان تعدادی از این تلویزیون‌های سایز کوچک را به بازار عرضه می‌کند sony است که مدل KDL-32W670A را که یک تلویزیون LED با سایز ۳۲ اینچ است، برای خریداران این سایز تلویزیون‌ها به بازار عرضه کرده است.
KDL-32W670A که تصاویری با کیفیت FULL HD نمایش می‌دهد، دارای رزولوشن یا وضوح تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل، نسبت تصویر ۱۶:۹، بهره‌مندی از قابلیت تصویر در تصویر و… است.

http://www.shahredigi.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - تکاب
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تلویزیون ال ای دی سونی Sony KDL 32W670A LED
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :