ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

توضیحات تلویزیون ال ای دی سونی Sony KDL 32W670A LE

تلویزیون Sony Bravia KDL 32W670A LED محصولی زیبا و جدید از کمپانی سونی است که 32 اینچ می باشد و مدل 42 اینچ آن نیز به بازار ارائه شده است.
همزمان با W670 که در سال 2013 به بازار ارائه شده است مدل های دیگری نیز با نام های W700 ، W804 ، W904 معرفی شده اند که در این میان مدل های W804 و W904 از تکنولوژی سه بعدی نیز برخوردارند.
تجربه کیفیت تصویر خیره کننده با موتور پردازشگر تصویر X-Reality PROسونی برای هر آنچه که تماشا می کنید. براویا W670A همچنین به شما امکان می دهد تا به مرور محتوای اینترنتی بر روی صفحه عریض با وضوح Full HD بپردازید. از این گذشته،پایه منحصربفرد این تلویزیون،امکان نصب دیواری آن را ممکن می سازد.این مدل تلویزیون ال ای دی سونی دارای تیونر تلویزیون تصویر در تصویر و مجهز به گیرنده دیجیتال می باشد.
این تلویزیون به ورودی و خروجی‌های HDMI، USB، Componentو، Composite، S-Video، PC Input، LAN RS-232C ورودی تیونر و… مجهز است و علاوه بر این به Wi-Fi،Dynamic Backlight Control، موتور جست‌وجوی سونی و… مجهز است. بهره‌مندی از سیستم‌های صوتی Dolby® Digital، Dolby® Digital Plus، Dolby® Pulse، HE-AAC از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون است.

http://www.shahredigi.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - تکاب
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: توضیحات تلویزیون ال ای دی سونی Sony KDL 32W670A LE
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :